Frode D Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Noen som vet om selvangivelsen blir tilgjengelig på nett nå kl 00 ? Eller må vi vente til i morgen tidlig ? Det står på forsiden at det åpner 08.00 imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Noen som vet om selvangivelsen blir tilgjengelig på nett nå kl 00 ? Eller må vi vente til i morgen tidlig ? Det står på forsiden at det åpner 08.00 imorgen tidlig Jepp så det.. men står innlevering starter 08, så tenkte kanskje den ville bli tilgjengelig tidligere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg finner ingen login noe sted så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Den du tenker på har jeg også sett Erik. Han som sladder rundt i lyskrysset også rett ved siden av lyskrysset rett ved folk og biler osv. Den er jo helt syk! Denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Sitter på altinn å oppdaterer selv ;D Fy faen.... I dag måtte jeg opp kl 0630 for å måke snø!!! Hele garasjetaket lå foran garasjen! Wohooo<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Sitter på altinn å oppdaterer selv ;DFy faen.... I dag måtte jeg opp kl 0630 for å måke snø!!! Hele garasjetaket lå foran garasjen! Wohooo<3 finner du oppgjøret? Finner ikke noe for 2010 i innboksen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Kl er ikke 0800 enda Nå skjer det noe tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 "Busy server" så jeg haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 og der falt altinn.no ned.... Ringer bort og hører om de trenger hjelp jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Haha Merker detta, håper den er oppe snart! HVOR LANG TID KAN DET TA DA!? Jeg skal på jobb kl 9 ;D Rekker aldri i livet det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Altinn har krasjet, så ikke mulig å se skatteoppgjøret nå... Fotballspillere..... Ikke lett å kle på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Er det i dag ja? Regner med at jeg får mellom 10 og 20 000 i baksmell i år. Balotelli er kjent for å være mindre smart da, Space! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Urk, etter to og en halv time på Altinn har jeg etter hvert fått logget meg på, men deretter får jeg ikke gjort noe som helst. Siden dette er offentlige greier, så har de selfølgelig ikke tatt høyde for at pågangen er større i mars enn den er f.eks i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg har også fått logget meg på, men får ikke åpnet selvangivelsen pga trafikken. Edit: Fikk plutselig frem denne nå: Altinn er utilgjengeligAltinn vil være utilgjengelig fra mandag 24. januar klokken 18.00 til tirsdag 25. januar klokken 08.00 på grunn av vedlikehold og utbedringer. Vi beklager de ulempene nedetiden medfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fikk den samme beskjeden selv. Jeg tar det som et godt tegn selv om de har beholdt dato og tidspunkt fra sist gang de tok siden ned bevisst. Kanskje det skjer noe nå. Edit: Eller kanskje ikke. Meldingen om vedlikehold er borte, og jeg er tilbake der jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg