Mexos Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Fikk invitasjon til førlansering av nye 3-serien i dag. Det blir en spennende kveld Ellers har jeg fått ny firmabil. Herregud hvor kult det er å kjøre bil med skikkelig farge
awt Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Så stilig ut den. "Får" du deg en BRZ når den kommer?
Concep Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Noen som har noe fint / negativt å si om Audi S4 c4 ? Vurderer å gå i annskaffelse av en slik i vinter, bare for morro skyld, men kommer da selvfølgelig til å gå for billigst mulig.
Mexos Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Så stilig ut den. "Får" du deg en BRZ når den kommer? Har en våt drøm om det, men tviler på at det blir en bil vi selger nok av til å ha demobil. Har sikkert bare en utstilt, men en skal aldri si aldri Den blir rå ihvertfall
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 BRZ fikk bra med skryt i siste Top Gear Magazine, mens GT 86 fikk skrell. Kom litt av at journalisten som fikk prøve BRZ'en fikk bruke den skikkelig på egenhånd, mens journalisten som fikk prøve GT 86'en fikk tre runder på en gocartbane med tc på, kom det fram i bladet. Hvor mye tror folket BRZ/GT 86 havner på i Norge? 450k, over eller under? Og om den havner på 450k, hva ligger den på om 2-3 år tror dere? På en måte hadde det vert digg å bestilt seg flett ny bil akkurat som man selv vil ha den, nybilsgaranti og de greiene der, men skal det lønne seg mtp verditapet de første årene må man vel nesten beholde bilen en god stund. Havner den bilen på 300k innen rimelig tid tror jeg en slik tass frister voldsomt!
Robkill Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Lillyhammer var overraskende bra! Helt enig! Skal følge med videre på den serien
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Las anmeldelsen på db.no, som gav serien en toer. Henger seg opp i så mye som er totalt urelevant føler jeg. F.eks det at omtrent alle de norske gikk i strikkegenser. Selvsagt er det ikke slikt det er, det blir en teit stereotyp av nordmenn. Men gjør dette noe, når det er snakk om en komedie? Var det et dokudrama basert på en ekte historie er jo sånne detaljer viktig å få til, men på en komedie synst eg det gjør ingenting. Eneste er at det er et billig poeng, men et poeng likefullt. Db.no skal være så jævla kulturell, at de distanserer seg totalt fra hva folk flest egentlig tenker og mener, i søken på å være overlegen andre aviser. Nå hugser jeg ikke helt hva det var anmeldelse av, men mener det var en film. Db.no skrev verdens mest pretensiøse anmeldelse, måtte jo slå opp annethvert ord i synonymordbok for å skjønne hva som sto der. VG.no på sin side skrev anmeldelsen av samme filmen på bortimot internett-språk, hugser iallefall det sto "LOL" i den. Tipper journalisten las db sin anmeldelse først og bestemte seg for å gjøre den så "folkelig" som overhodet mulig, som et motstykke. Funket gjorde det, masse positive kommentarer under VG-anmeldelsen, og mye kritikk under DB-anmeldelsen. Skal se om jeg får rotet de fram.
Jordfræsar Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Ser potensiale i serien. Alltid litt slow start på de første episodene, men lover godt Jeg skal følge med viare hvertfall. Vil skje mange artige episoder fremover...
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Er på Snorre B nå. Skulle egentlig hjem i dag, men det ble kansellert relativt fort. Har fått ny flight i morgen, men har min tvil der også... Hvor er du da? Jeg har rota meg ut på Bredford Dolphin.
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Lillyhammer var overraskende bra! Synes det var dritbra Men jeg tror man må ha sett litt Sopranos for å skjønne visse ting Blir kult å se videre.
wicky124 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 blir vel å se på den på nett-tv.. måtte til mjøndalen og levere en bil på lakk...
knut_olestad Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 If someone is ugly, you call them a stalker... If the person is good looking, you call them a secret admirer...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 NRK Nett tv er genialt, eneste måten jeg kan få med meg Derrick på
Anbefalte innlegg