Robkill Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Klipsch RF83 er noe jeg kunne tenkt meg Har dog noen gamle Infinity SM-152 stående! Blir i grunn aldri brukt grunnet en ødelagt diskant Edit: Noen som har erfaring med GoPro HD-2?
Markus E30 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Nei, bare sporte generelt men bare å svare for du har jo store høytalere alt 7x170 watt ja, kjøpte en yamaha et eller annet, som var best i test som var på 7x150w. Kunne jeg brukt den på dine høytalere liksom? Edit; http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... -vsx-921-k Ser nå at det var pioneer, men sto yamaha på esken
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Rampete livemusikk er der Klipsch kommer til sin rett. I tillegg til film selvfølgelig. Skal sies at jeg stortsett hører på metal, derfor blir jeg like forundret hver gang jeg ikke handler noe CV-lignende greier. Kan hende at jeg har ett traumatisk forhold til CV, hadde en 15" CV-sub i førstebilen min som fikk hele 100w rms å kose seg med Makan til daff lyd skal man lete lenge etter, matcha avataren min godt
RoaldJ Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 yeeeaah... billetter til Tiesto i mars bestillt gleder meg!
Jordfræsar Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Bose er oppskrytte greier for menn som underkaster seg sin frue, Klipsch er for film Disse er for musikk Virker som at mange menn bekymrer seg for WAF lydmessig om dagen, noen leketøy bør vi da få beholde.. Driver forøvrig å setter sammen ett hjemmekinoanlegg om dagen, siste tilskuddet på stammen er Dynavoice Definition DF-5 i eik/svart utførelse. Skal visst spille pent, neste dings jeg drømmer om er xtz sin 10.16 sub. Har ikke stor stue, så det holder sikkert med en 10" Så fint å se at flere sier at BOSE er oppskrytt Kan nevne at jeg hadde en xtz 12 sub. Den leverer for hva den koster... men ikke noe mer i mine ører.
liffi Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Bose kan være oppskrytt ja men har "Guttefylle rom" i andre enden av huset, der har jeg PA. 4x15" etc etc.. cerwin vega 15" aktiv sub noen slitne Skinn sofaer, vinglette bord, vegg-vegg teppe å biljardbord snart bar i hjørnet ! Så Bose anlegget står i stua! skal se pent ut der, ikke store elemnter osv
liffi Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Hvis det var noe spesielt du tenkte på, kan jeg slette innlegg for deg, men dette er noe vi helst ikke gjør, da de resterende innlegg gjerne blir meningsløse/tatt ut av kontekts, dersom vi begynner å slette i vildens sky. finnes det en funksjon der man kan slutte å følge med på div innlegg jeg ikke har interesse av at skal dukke opp heletiden, som gammle salgstråder som blir BUMPA vær eneste dag i snart 1år !!!
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Haha, i ditt tilfelle er nok Bose ett godt kompromiss Jordfræsar: Det høres ikke bra ut! Er så kjipt å få kun det man betaler for Har du noen andre forslag? Blir uansett ikke helrått da jeg rocker en gammel dinosaur av en forsterker, HK AVR 85. Det positive er at den leverer ok med strøm i det minste.
rublings Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Bose kan være oppskrytt ja men har "Guttefylle rom" i andre enden av huset, der har jeg PA. 4x15" etc etc.. cerwin vega 15" aktiv sub noen slitne Skinn sofaer, vinglette bord, vegg-vegg teppe å biljardbord snart bar i hjørnet !Så Bose anlegget står i stua! skal se pent ut der, ikke store elemnter osv Alt er jo relativt. Mine første høyttalere var CV Ve-15, så damen syns at disse er kjempefine og små Nå er det jo ikke noen spesielt stygge høyttalere i seg selv, men de oransje/kobber elementene er vel kanskje litt mer "in your face" enn vanlig. Jeg syns det er fint
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Hvis det var noe spesielt du tenkte på, kan jeg slette innlegg for deg, men dette er noe vi helst ikke gjør, da de resterende innlegg gjerne blir meningsløse/tatt ut av kontekts, dersom vi begynner å slette i vildens sky. finnes det en funksjon der man kan slutte å følge med på div innlegg jeg ikke har interesse av at skal dukke opp heletiden, som gammle salgstråder som blir BUMPA vær eneste dag i snart 1år !!! Brukerkontrollpanel/overvåkninger. Der kan du huke av for de trådene du vil avslutte abb på
awt Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Det gjelder vel kun tråder man har valgt å abbonere på, og ikke tråder man har deltatt i?
Jordfræsar Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Haha, i ditt tilfelle er nok Bose ett godt kompromiss Jordfræsar: Det høres ikke bra ut! Er så kjipt å få kun det man betaler for Har du noen andre forslag? Blir uansett ikke helrått da jeg rocker en gammel dinosaur av en forsterker, HK AVR 85. Det positive er at den leverer ok med strøm i det minste. Lenge siden jeg så på suber nå, så har ingen i farta. Men det er vel ikke dårlig dårlig sånn sett, bare passet ikke inn i mine ører og leverte ikke det jeg hadde av forventninger. Mange forguder xtz så noe med dem må det jo værra. Dinosaurforsterker ja, her har man en Tandberg sølvsuper 12. Går lyset i displayet så tar man en ekte deeee-åååh og slår på toppen, lyser'n så fint att ama!
-Roger- Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har denne høyttalerpaken fra Klipsch og er storfornøyd!! Både til Musikk og film egentlig. Nå er ikke disse høyttalerne like "rå/rampete" som RF serien, men faen kor bra de spiller selv med liten forsterker... Angrer ikke et sekund på det kjøpet Et par WF-35, et par WS-24, to stk. WC-24 og to stk. XW-500d
FredrikE24 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Står noen RF-83 som mates med to slike luringer med en Electrocompaniet EC 4,7Mark 2 preamp Kontinuerlig effekt som pumpes ut med 8ohms last er hele 600watt. Som en over her nevnte er det ved gode liveinnspillinger og film disse kommer helt til sin rett underholdningsmessig! Kresen på elektronikk og rommet de står i.. Forbedringspotensialet i rommet de nå står i er stort! Skal det forøvrig lyttes, så finner man fram en god cd og dytter inn i denne: Skal det dras enda lenger børster man støv av LP spiller og bruker en Tandberg TR-2045 som RIAA-trinn.
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Snacks! The gokkemanns curse er at man bor for langt unna til å lytte på alt man er interessert i. Her i gokk har vi Yamaha, Yamaha og Yamaha Jeg har forresten både Sølvsuper 12 og Sølvsuper 12c! Sliter med Av/På knappen jeg. Må trykkes 30 ganger i kjapp rekkefølge for å reagere
Anbefalte innlegg