Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

19,5 blå her i dag, leigetransiten nekta å godta denslags og stilte med flatt batteri i morges. Spurte i resepsjonen på hotellet om hun kunne ringe taxi. Hu sier "mjaa, jag tror inta dom kørar i dag", ringer to forskjellige selskap og sier "neej, dom kørar inte". Fantastisk! Falck kom og hjalp oss med startkabler ganske snabt heldigvis, så ble det en tur til Gøteborg og tilbake for å handle litt og lade opp batteri. Hva faen skjer med at en kommune på 15 000 ikke har et fungerende taxiselskap som kjører lørdager? Satser ikke tungt på turisme iallefall!

Skrevet
synes E90`n din begynner å knirke litt i bakstilling : fredrik 90 :P

Har lagt merke til det når jeg kjører over fartsdumper, men det er kun når det er så grådig kaldt som nå. Hørte du noe fra bilen da jeg kjørte forbi deg på Stoa i går? :)

Skrevet
Det er minus 9,5 grader her i Århus nå og det er relativt kaldt til å være i Danmark. Det er ventet ned mot minus 15 grader i helgen. Vi har ikke vinterdiesel i Danmark... så det blir litt spennende... :?

Dieselpurka hostet og fusket litt ved oppstart idag tidlig (minus 15-16), men motoren gikk greit når den først fikk tak. Gode 10 blå utenfor nå... :)

Skrevet

8 måneder over og 8 måneder igjen til Onsdag så i kveld skal det feires med halveis ferdig straff!

En kasse tuborg og litt Jâger just in case, snakkas til mandag! :beer:

Skrevet
Det er minus 9,5 grader her i Århus nå og det er relativt kaldt til å være i Danmark. Det er ventet ned mot minus 15 grader i helgen. Vi har ikke vinterdiesel i Danmark... så det blir litt spennende... :?

Dieselpurka hostet og fusket litt ved oppstart idag tidlig (minus 15-16), men motoren gikk greit når den først fikk tak. Gode 10 blå utenfor nå... :)

Jeg har merket meg at Cold climate versjon er bare tull å ha, klarer meg fint uten. Eneste er at det tar litt lengre tid å få varme i coupeen, ellers så klarer jeg med fin fint :)

Skrevet
8 måneder over og 8 måneder igjen til Onsdag så i kveld skal det feires med halveis ferdig straff!

En kasse tuborg og litt Jâger just in case, snakkas til mandag! :beer:

Tenk å betale for Tuborg!!! :cry::roll:

Skrevet

Jeg har merket meg at Cold climate versjon er bare tull å ha, klarer meg fint uten. Eneste er at det tar litt lengre tid å få varme i coupeen, ellers så klarer jeg med fin fint :)

Er ikke cold climate mere enn som så da? bl.a varme i ratt, varme i dørlås, varme i seter (bakseter?) osv?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...