Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg drikker Calsberg hver gang jeg skal ut, hva mener menigheten om det? :D

Carlsberg er min favoritt også (av "billig" øl)

Warsteiner og Duff drikkes som litt "finere" øl når det kreves :P

Skrevet

Enig, syntes dansk Carsberg smaker ganske godt, mens den norske er en av få øller jeg rett og slett bare ikke takler konsistensen på, uansett hvor iskald den er ... Rart at det er så stor forskjell? Blir den norske tappet her i norge?

Skrevet
Enig, syntes dansk Carsberg smaker ganske godt, mens den norske er en av få øller jeg rett og slett bare ikke takler konsistensen på, uansett hvor iskald den er ... Rart at det er så stor forskjell? Blir den norske tappet her i norge?

forskjellig tidspunkt på døgnet, men om du kjøper tuborg classic så er det dansk tuborg.

Skrevet
amerikansk fotball er zzz

Jeg tror nesten at man må ha vokst opp med fenomenet for å synes at det er spennende. Amerikanerne har det på den samme måten med klassisk fotball. Australsk fotball er imidlertid litt artig... de gutta har bein i nesten.

Skrevet
gått 1,5time av denne superball hypen... slår av og går og legger meg...not my cup of kebab...

Tror nok superball er noe ala Nascar. At man må drikke øl mens man ser på for å sette pris på det. ;)

Skrevet
Jeg drikker bare dansk tuborg og carlsberg, noen ganger heineken.. Kongeøl!

Søren og, tenkte feil. Heineken jeg pleier å drikke, men syns carlsberg er en veldig god øl. Ikke så veldig ofte jeg drar ut :mrgreen:

Favoritten er Efes, men det kan såklart ha noe med omgivelsene å gjøre: 30 grader, ferie, god middag, Tyrkia :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...