wicky124 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg, for min del, klarer ikke å skjønne at dere hakker på en fyr sin smak... Tuborg: Kvalitetsøl:
rublings Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg drikker Calsberg hver gang jeg skal ut, hva mener menigheten om det?
Kennethe34 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg drikker Calsberg hver gang jeg skal ut, hva mener menigheten om det? Carlsberg er min favoritt også (av "billig" øl) Warsteiner og Duff drikkes som litt "finere" øl når det kreves
hylle Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg drikker bare dansk tuborg og carlsberg, noen ganger heineken.. Kongeøl!
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg drikker bare dansk tuborg og carlsberg, noen ganger heineken.. Kongeøl! +1 Dog er tilgangen på dansk tuborg beklagelig dårlig.
Thundercoil Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg drikker egentlig ikke. Men det forekommer at jeg tar meg en pils 1-2 ganger årlig. Da går det i Corona. Andrevalget blir Carlsberg.
Zibiri Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Enig, syntes dansk Carsberg smaker ganske godt, mens den norske er en av få øller jeg rett og slett bare ikke takler konsistensen på, uansett hvor iskald den er ... Rart at det er så stor forskjell? Blir den norske tappet her i norge?
Sandersen Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Enig, syntes dansk Carsberg smaker ganske godt, mens den norske er en av få øller jeg rett og slett bare ikke takler konsistensen på, uansett hvor iskald den er ... Rart at det er så stor forskjell? Blir den norske tappet her i norge? forskjellig tidspunkt på døgnet, men om du kjøper tuborg classic så er det dansk tuborg.
noekult Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Amuuuurrrricaaa Ser på Super Bowl. Halvtime til avspark! Spent på dette fenomenet altså.
Fredrik Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 amerikansk fotball er zzz Jeg tror nesten at man må ha vokst opp med fenomenet for å synes at det er spennende. Amerikanerne har det på den samme måten med klassisk fotball. Australsk fotball er imidlertid litt artig... de gutta har bein i nesten.
wicky124 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 gått 1,5time av denne superball hypen... slår av og går og legger meg...not my cup of kebab...
Yngvejos Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 gått 1,5time av denne superball hypen... slår av og går og legger meg...not my cup of kebab... Tror nok superball er noe ala Nascar. At man må drikke øl mens man ser på for å sette pris på det.
rublings Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg drikker bare dansk tuborg og carlsberg, noen ganger heineken.. Kongeøl! Søren og, tenkte feil. Heineken jeg pleier å drikke, men syns carlsberg er en veldig god øl. Ikke så veldig ofte jeg drar ut Favoritten er Efes, men det kan såklart ha noe med omgivelsene å gjøre: 30 grader, ferie, god middag, Tyrkia
Anbefalte innlegg