Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 TT er frisør... Det driter jeg loddrett i Men ser ut til at jeg heller mot e46 cab og holder meg litt up to date på disse et halvt år fremover Tja... TT RS Quattro med en rekkefemmer på 340 HK og 450 Nm er helt grei i min verden... Det er kult det, men litt for mye for meg, prismessig.
Azeton Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Nå skal jeg jammen fortelle noe som egentlig er på grensa til flaut. Justerte ventiler i den iskalde garasjen min for ikke så lenge siden og syns egentlig at det bråkte mer fra toppen etterpå, så målte de splitter nye følerbladene mine i dag. 020 viste seg å være 0,47mm og drittsjappa har solgt meg tommeverktøy.. Det må være kjipt
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Nå skal jeg jammen fortelle noe som egentlig er på grensa til flaut. Justerte ventiler i den iskalde garasjen min for ikke så lenge siden og syns egentlig at det bråkte mer fra toppen etterpå, så målte de splitter nye følerbladene mine i dag. 020 viste seg å være 0,47mm og drittsjappa har solgt meg tommeverktøy.. Det må være kjipt Kjipt ja, og helt forjævlig irriterende. Justere ventiler er ca det kjedeligste jeg vet om og nå blir det en rundte til.
fish Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 ":31g9yhv9]Er vel akkurat samme fordeler og ulemper som med e46 coupe, men styggere med taket oppe (eller hardtop på) og deiligere på sommeren med taket nede. TT roadster ny eller den første modellen? Om det er faceliften ville jeg glatt valgt denne over en 318i. Er det første modellen ville jeg soleklart valgt BMWen. Okei Er nok første modellen av TT ja, den nye ligger nok litt for høyt i pris enda. Synes den er litt kul med den lille vinge-flapsen bak og to eksosrør(ett i hver ende) og litt senk. Men da vet jeg det, får bare holde utkikk å lese meg litt fram på e46 Så får jeg se hva jeg ender opp med! Ett i hver ende? Foran og bak da, eller?
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 ":3m0b6ho1]Er vel akkurat samme fordeler og ulemper som med e46 coupe, men styggere med taket oppe (eller hardtop på) og deiligere på sommeren med taket nede. TT roadster ny eller den første modellen? Om det er faceliften ville jeg glatt valgt denne over en 318i. Er det første modellen ville jeg soleklart valgt BMWen. Okei Er nok første modellen av TT ja, den nye ligger nok litt for høyt i pris enda. Synes den er litt kul med den lille vinge-flapsen bak og to eksosrør(ett i hver ende) og litt senk. Men da vet jeg det, får bare holde utkikk å lese meg litt fram på e46 Så får jeg se hva jeg ender opp med! Ett i hver ende? Foran og bak da, eller? Kverulant! Et på hver side bak.. Høyre og venstre, slik som dette:
noekult Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 ^ Ikke at bilen er pen i mine øyne, men ganske utrolig at den er så gammel (se på andre biler fra samme tid, nesten alle ser helt utdatert ut). Interiøret på dem er gromt, noe helt annet enn en 3-serie cab (med mindre du kjøper en ekstra dyr bil stappet med ekstrautstyr) Vært og kjøpt mikrobølgeovn for første gang i mitt liv. Aldri følt meg mer fremmed foran et elektronisk produkt før. "Hæ? Okey... Hm... Ja... Tjaa.. WTF? Åh?" Haha, gjorde som folk fleste, kjøpte den som lå i midten på pris
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 ^ Ikke at bilen er pen i mine øyne, men ganske utrolig at den er så gammel (se på andre biler fra samme tid, nesten alle ser helt utdatert ut). Interiøret på dem er gromt, noe helt annet enn en 3-serie cab (med mindre du kjøper en ekstra dyr bil stappet med ekstrautstyr) Hehe.. A2 var jo faktisk en bil som lå forut sin tid, selv om den ser ut som en loff. Jeg synes den er småkul da.
Julianv Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Da har jeg akkurat sett de to første episodene av The river. Hadde gledet meg skikkelig til dette, men etter 2 episoder sitter jeg og barer lurer på hva faen det var jeg så på? Veldig spesiell serie iallefall. Ikke helt sikker på om det er bra eller dårlig, men føler det går for fort framover
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 hvordan fikk du tommerverktøy og ikke mm ? Lå plassert og merka som mm, så jeg tenkte seff ikke over det når jeg sto i garasjen og frøys. Magler bare at de dingsene er slått flate nå..
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 ^ Ikke at bilen er pen i mine øyne, men ganske utrolig at den er så gammel (se på andre biler fra samme tid, nesten alle ser helt utdatert ut). Interiøret på dem er gromt, noe helt annet enn en 3-serie cab (med mindre du kjøper en ekstra dyr bil stappet med ekstrautstyr) Jeg mener, still deg bak en TT og se nøye på den. De er drittstygge.. Ruta har en vinkel, luka en, lyktene en osv osv. Og på toppen av det hele er det "drittbiler" Kjøpte en A3T samtidig som en kompis kjøpte TT når de begge var nye, og trimma begge bilene på samme plass. Målte samme hk på rulla men jeg tok ham hver eneste gang vi aksa, og på toppen av det hele er TT livsfarlig hvis det kommer en sving
MikaelR Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Nå skal jeg jammen fortelle noe som egentlig er på grensa til flaut. Justerte ventiler i den iskalde garasjen min for ikke så lenge siden og syns egentlig at det bråkte mer fra toppen etterpå, så målte de splitter nye følerbladene mine i dag. 020 viste seg å være 0,47mm og drittsjappa har solgt meg tommeverktøy.. Det må være kjipt Kjipt ja, og helt forjævlig irriterende. Justere ventiler er ca det kjedeligste jeg vet om og nå blir det en rundte til. Vis du lær meg å juster ventila.. så kan du få lån min garasje en kveld blir fort varmt i den
Fredrik Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Jeg liker Audi TT (Mrk. I). Audi TT er et veldig godt eksempel på industrielt design som virkelig fungerer etter oppskriften og spesielt bak rattet er det få moderne semi-sportsbiler som gir deg større horn i pannen. Interiøret er fantastisk gjennomført og generelt oser hele bilen etter min mening av en banal sportslig atmosfære. Selv 1,8 Turbo 180 HK (uten Quattro) gir deg mye kjøreglede for pengene. Jeg var faktisk en av de aller første som prøvekjørte denne modellen i Norge iom. at jeg var invitert på førpremieren...
Concep Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Fly til Bergen, og Hotellrom er booket, drar med 3 kompisser som ville være med å hente 540i ! Blir da en tur ut på byen på Lørdag, før vi setter kursen tilbake til Osloområdet Søndag. Noen utesteder å annbefale med mye bra pels og 20 årsgrense ?
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Vis du lær meg å juster ventila.. så kan du få lån min garasje en kveld blir fort varmt i den Kan vi godt ta en kveld i neste uke hvis du trenger å få justert dine?
Anbefalte innlegg