Kvasi Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Ja hadde det vært så lett. Blir litt personlige preferanser da, men jeg syns Panamera er helt utrolig stygge biler. Men snakker vi gjennomsnittesmenneske (mormi feks) ville hun sikkert valgt bmwen. Jeg er helt enig. Panamera er ikke elegant i tradisjonell forstand, men som en teknisk konstruksjon i limousineklassen er den state of art idag. Porsche har aldri bygget biler som f.eks Ferrari... eleganse, glamour... sexy i en total betydning. Porsche bygger hurtige og effektive folkevogner... som virker like bra i Karasjok på vinterstid som på Nürburgring sommerstid. Skal innrømme at jeg ikke har giddet å lese målene på hverken coupe eller bagasje på E60 eller Panamera, men det forandrer ikke på det faktum at E60 M5 er den perfekte bilen. OK, den har ikke 4wd men se for deg at du har en sånn og tenker at du skulle hatt en annen bil akkurat nå. Skjer ikke så ofte da tror jeg..
Kvasi Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 - Utnevner deg til vinner, eller taper, og gevinsten er:
fish Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Dere som er "negative" til Appleprodukter, som f.eks mac og iPhone, har dere noen ganger prøvd ett Appleprodukt? Bare spør generellt altså.. Bruker selv en Dell Vostro, Asus eee, Samsung Tab, Nokia N8 (Belle) og iPhone. Jepp, prøvd macbook pro-greie, hatt iphone og ipod.. Fy faen for noe møkk!! Skulle bare legge innpå en sang når jeg var i tyrkia og brukte da (Gud forby!!) en annen pc en jeg pleier å bruke, og vips itunes fjernet alt på telefonen... Yay det var jo kjekt å laste ned all musikken på nytt på 1 strek med wifi-tilkobling på et 0,2mb nettverk EDIT: Macbook-proen hang seg opp 2 ganger den tiden jeg brukte den, og måtte skru av og på(ca 2 timer). Den nektet å installere programmer, og måtte bruke google for hjelp til å tweake installasjonsfilen så den ville installere.. Yay for apple! Er det ikke slik at disse dataproduktene (pc og mac) funger helt til noen begynner å trykke på dem? Kjærringene på jobb klager stadig over dataen, men de har ikke peiling og "trykker" i hytt og gevær..
Fredrik Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 -Utnevner deg til vinner, eller taper, og gevinsten er: Helst ikke... jeg har aldri hatt sansen for disse 80-talls orkestrene som f.eks Saga, Toto, Foregner, Boston etc. The Clash, Bowie, New Order etc. er mer min stil...
wicky124 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Amcar (Ford Thunderbird mrk. II) og en skikkelig gammel sviske passer på denne tiden av døgnet. Akkurat dette klippet er faktisk OK til YouTube å være. Jeg elsker disse gamle MTV videoene... fin stemning og de har stil... MTV er så søppel som det går an å bli...tror ikke jeg har sett en eneste musikkvideo der på evig lenge.. Ser også nå at de har lansert en ny "mtv kanal" som skal sende musikk... den originale har kun reality programmer... Fredrik... Er du medlem på no porsche forum forresten?
Kvasi Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 -Utnevner deg til vinner, eller taper, og gevinsten er: Helst ikke... jeg har aldri hatt sansen for disse 80-talls orkestrene som f.eks Saga, Toto, Foregner, Boston etc. The Clash, Bowie, New Order etc. er mer min stil... Enn Phil da, en trommeslager "på feil plass"
Julianv Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Dere som er "negative" til Appleprodukter, som f.eks mac og iPhone, har dere noen ganger prøvd ett Appleprodukt? Bare spør generellt altså.. Bruker selv en Dell Vostro, Asus eee, Samsung Tab, Nokia N8 (Belle) og iPhone. Jepp, prøvd macbook pro-greie, hatt iphone og ipod.. Fy faen for noe møkk!! Skulle bare legge innpå en sang når jeg var i tyrkia og brukte da (Gud forby!!) en annen pc en jeg pleier å bruke, og vips itunes fjernet alt på telefonen... Yay det var jo kjekt å laste ned all musikken på nytt på 1 strek med wifi-tilkobling på et 0,2mb nettverk EDIT: Macbook-proen hang seg opp 2 ganger den tiden jeg brukte den, og måtte skru av og på(ca 2 timer). Den nektet å installere programmer, og måtte bruke google for hjelp til å tweake installasjonsfilen så den ville installere.. Yay for apple! Er det ikke slik at disse dataproduktene (pc og mac) funger helt til noen begynner å trykke på dem? Kjærringene på jobb klager stadig over dataen, men de har ikke peiling og "trykker" i hytt og gevær.. Joda når folk uten peiling begynner å trykke villt rundt pleier det å gå ganske så ille Måtte hjelpe stakkars delelager-mannen på jobben her på fredagen med å få pcen til å virke. Han hadde sikkert trykket på alle de "Du har vunnet 10 millioner"-linkene han hadde funnet.. For det var nesten ikke håp å få virusene fjernet igjen Tror jeg satt der i 2 timer og brukte 3-4 forskjellige antiviruser samt mye googling og tvangssletting av diverse infiserte filer eneste viruset som henger igjen der nå er et sløvt virus som redirecter deg til virus-sider når du trykker på linker på google
Fredrik Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 MTV er så søppel som det går an å bli...tror ikke jeg har sett en eneste musikkvideo der på evig lenge.. Ser også nå at de har lansert en ny "mtv kanal" som skal sende musikk... den originale har kun reality programmer...Fredrik... Er du medlem på no porsche forum forresten? Wicky... gamle MTV videoer... 20-25 år gamle... altså før MTV ble en soap-reality-channel...
wicky124 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 MTV er så søppel som det går an å bli...tror ikke jeg har sett en eneste musikkvideo der på evig lenge.. Ser også nå at de har lansert en ny "mtv kanal" som skal sende musikk... den originale har kun reality programmer...Fredrik... Er du medlem på no porsche forum forresten? Wicky... gamle MTV videoer... 20-25 år gamle... altså før MTV ble en soap-reality-channel... Var seff det jeg mente... glemte å skrive "nå" i starten der
Julianv Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Fræsarn har du noe mer country å anbefale? Har fått den barefoot blue jean night på hjernen nå og vil ha mer! Har alltid HATET country på det sterkeste, men litt moderne country var jo bra! Husker en kamerat hørt på en kar for et par år siden, som minnet veldig om den sangen, men husker ikke hva de het
Fredrik Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Enn Phil da, en trommeslager "på feil plass" Philip David Charles Collins er OK... dog er ikke alt han har vært med på like bra. Denne låten er imidlertid grei nok... en skikkelig sviske idag...
Kvasi Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Enn Phil da, en trommeslager "på feil plass" Philip David Charles Collins er OK... dog er ikke alt han har vært med på like bra. Denne låten er imidlertid grei nok... en skikkelig sviske idag... Home by the sea er en gromlåt av dimensjoner.. Helt klart på top 50 hvis jeg blir pressa til å lage en sånn.. Men again..
Fredrik Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Dette er jo bare enormt bra... selv idag...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Musikk ja Kanskje den meste kjente fra samme artist:
Anbefalte innlegg