Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke problemet. Etter å ha lest om alle som har prob med å logge seg inn på Altinn, prøvde jeg på nytt igjen akkurat nå. Kom inn på 2 min. Så da har jeg sjekka skatten både i går og i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har en Ipad, men får ikke til å betale regninger osv. pga. at hun ikke har java. Noen som vet va man kan gjøre? eller installere java elns.?

iPad støtter ikke Java / BankId. Bytt bank til en hvor en ikke trenger BankId er vel det beste rådet. Mulig banken har en app hun kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":akihk8qi]
Min mor har en Ipad, men får ikke til å betale regninger osv. pga. at hun ikke har java. Noen som vet va man kan gjøre? eller installere java elns.?

iPad støtter ikke Java / BankId. Bytt bank til en hvor en ikke trenger BankId er vel det beste rådet. Mulig banken har en app hun kan bruke?

eventuelt kjøpe en maskin som støtter normale standarder og ikke trenger egenutvikla apps for alt.

Samsung galaxy pad for alle penge 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":33niv9xi]

Stemmer dette. Bruker selv Sparebank1, har lastet ned "sparebank1 app" på Iphone'n. Logger meg inn, betaler regninger og overfører penger. No prob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker mads, men se til å få det gjort før fristen går ut.

Du vil ikke få noe påminnelse eller faktura i posten.

Jeg gikk og ventet på faktura på min restskatt forrige året, men plutselig kom det bare purring for at den ikke var betalt før fristen. Purringen inneholdt selvfølgelig også et straffegebyr på 10% av skyldig sum og siden jeg skyldte 24500 ble det jo en grei slant til staten det også.... FAEN OG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...