Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket som om de som var med på Tid for hjem på TV2 hadde sansen for BMW ihvertfall.

Skrevet
Kjentmannsprøve bestått, 105 av 140 poeng. Poengsum for å bestå, minst 105 poeng 8) Like a boss :mrgreen:

Får gratulere da med en gyldig blå lapp :)

Skrevet
Kjentmannsprøve bestått, 105 av 140 poeng. Poengsum for å bestå, minst 105 poeng 8) Like a boss :mrgreen:

Takktakk. Hvilke tider kjører du? Dag/Natt? Ser ut som jeg skal jobbe kveld/natt i en uke, altså med helg, og så 7 dager fri. Så 7 dager på og 7 dager av.

Skrevet
Har noen her kjørt forrige generasjon Accord? Den fra 2003-2004 ca. Tenkte da på tidlig modell, med liten bensinmotor og automatgir. Syns de ser veldig kule ut. Viktige i dette tilfellet er at bilen er svært driftsikker. Hvor mye bruker den på mila, tror dere? Sedan, ikke touring :)

Vi er lei vår Volvo nå (pga. inkompetente og overprisa verksteder!), og far vurderer en midlertidig bil å ha ut året. Får kanskje 100.000 lett for bilen vår i den stand og km. den har, og vi kan legge opp til 100.000 kr. i mellomlegg (men idéelt rundt 50-70.000 kr.).

Andre tips? Avensis har kjip interiørkvalitet og Passat hører jeg mye forskjellig om. Cluet er driftsikkerhet (han kjører ca. 40.000 km. i året og er helt avhengig av bil som fungerer). Mazda 6 er vel kjent for rust?

E90 sedan har kanskje veldig lite bagasjerom?

Mazda 6 fra 08 er en veldig god bil. Veldig mye bil for pengene egentlig, og har mye mer kjøreglede enn f. eks Avensis.

Skrevet
Har noen her kjørt forrige generasjon Accord? Den fra 2003-2004 ca. Tenkte da på tidlig modell, med liten bensinmotor og automatgir. Syns de ser veldig kule ut. Viktige i dette tilfellet er at bilen er svært driftsikker. Hvor mye bruker den på mila, tror dere? Sedan, ikke touring :)

Vi er lei vår Volvo nå (pga. inkompetente og overprisa verksteder!), og far vurderer en midlertidig bil å ha ut året. Får kanskje 100.000 lett for bilen vår i den stand og km. den har, og vi kan legge opp til 100.000 kr. i mellomlegg (men idéelt rundt 50-70.000 kr.).

Andre tips? Avensis har kjip interiørkvalitet og Passat hører jeg mye forskjellig om. Cluet er driftsikkerhet (han kjører ca. 40.000 km. i året og er helt avhengig av bil som fungerer). Mazda 6 er vel kjent for rust?

E90 sedan har kanskje veldig lite bagasjerom?

Mazda 6 fra 08 er en veldig god bil. Veldig mye bil for pengene egentlig, og har mye mer kjøreglede enn f. eks Avensis.

Skal visst være en veldig god bil ja, og denne modellen er kvitt rustproblemet som Mazda hadde på første generasjon. Syns også den ser mye bedre ut enn Avensis. Hadde valgt en Accord eller ny type Mazda 6.

Skrevet

Takktakk. Hvilke tider kjører du? Dag/Natt? Ser ut som jeg skal jobbe kveld/natt i en uke, altså med helg, og så 7 dager fri. Så 7 dager på og 7 dager av.

Jeg går på skole, så jeg kjører bare helger. Kjører både dag og natt i helgene. Det tuller til døgnrytmen i bibelske proporsjoner, men det får så være. Værste vaktene jeg har hatt på en helg:

Fredag: 13.00 - 08.00/09.00 (husker ikke helt)

Lørdag: 22.00 - 04.30

Søndag: 09.00 - 18.00

Å jobbe slik er travelt, men det går. Og for meg som student så er det flott mtp at man kan tjene mye penger i helgene. Også er det en veldig flott jobb igrunn. De aller fleste passasjerer er hyggelige og man får sett og opplevd mye rart :P

Skrevet

Hva kreves for å bli taxisjåfør? Hvordan stiller det seg med bil? Hva er ca pris som ferdig utdannet sjåfør? Hadde sikkert passet midt i blinken for meg! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...