Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo vært innom boligpriser her en del ganger.

Finn en feil:

IMAG0421.jpg

Fasit: Velg mellom ordet "mellomdyre" eller summen som står bak... Hårreisende...

Skrevet

Jævla kjerringer. Var ei feit fi##e som var en cm unna å kjøre i fronten min inne på en parkeringsplass mens jeg satt i bilen nå. Så satt hu bare og glisa mot meg mens jeg hadde hjerte i halsen. Udyr.

Skrevet
":3jogcfx9]Apropos godtroende tulling med "stor" lommebok...

Kjøpte første sko til gutta i dag.

2 par Ecco til 600,-/par. Til sommeren har de vokst fra de....

Hehehe... 14-16 Ecco par senere er man like godtroende på vegne av små sarte føtter. Vår minstemann sliter nå to par i sesongen og slikt kan man jo merke på lommeboken... :?

Skrevet
":y7gvcwdt]Vi har jo vært innom boligpriser her en del ganger.

Finn en feil:

https://lh5.googleusercontent.com/-DjP4 ... AG0421.jpg

Fasit: Velg mellom ordet "mellomdyre" eller summen som står bak... Hårreisende...

Når "mellomdyrt" er det samme som 10-12 milloner kroner er man helt klart på ville veier i Norge. På den annen side koster vel en alminnelig leilighet på Oslo´s vestkant nå 5-6 millioner kroner.

Skrevet

Ler meg ihjel av sol debatt... Her debatteres det om hvorvidt det er greit at dama nekter å ha sex når man sees annenhver måned:

http://debatt.sol.no/content/avstandsforrhold

"Menn må tørre å slå kuken i bordet og ikke la seg avspise med et nei i fra partneren.Hos meg knulles det,liker du det ikke?der er døra. Lyst my ass...få pikken inn og knull fitta.Det er noen damer som tror at man skal ha halve paris og seinen før man kan knulle,og noen menn som lar seg overtale til dette. Selv er jeg dominant og kan ikke være med på sånt søl.

Nekter etter 1.5 mnd uten pulings?vel det er jo ikke sikker det er 1.5 mnd på henne da ;) Nektemus skal man sky som pesten.Gjør deg selv en stor tjeneste,ikke få barn med henne og se deg om etter noe annet."

Hehehe...nektemus

Skrevet
Haha, lord. Skulle vist den det til dama hans så hadde pipa fått en annen lyd gitt.

Nei nei... han er så kul så han bare ber jenta si på 16 ut døra.

Edit: Haha... snart om bilskilt og verdiøkning av bilen ved f.eks BS skilt. Jaja... blærum skilt azza. Status liksom.

Skrevet
":ol9vok1j]Vi har jo vært innom boligpriser her en del ganger.

Finn en feil:

Når "mellomdyrt" er det samme som 10-12 milloner kroner er man helt klart på ville veier i Norge. På den annen side koster vel en alminnelig leilighet på Oslo´s vestkant nå 5-6 millioner kroner.

12-20 mill. :)

De over oss fikk takst på 4,1mill nå. Lik leilighet som vår. Blir spennende å se hva den går for!

Oslo er dyrt uansett hvor i byen en ser...

Skrevet

Noen som veit om det er mulig å få kjøpt innfestninga til svingarmfestet til e36? tenker på selve karroseridel slik at man enkelt og greit kan kappe ut det gamle, og smekke på nytt.

Skrevet

Edit: Haha... snart om bilskilt og verdiøkning av bilen ved f.eks BS skilt. Jaja... blærum skilt azza. Status liksom.

Er så glad jeg ikke har Olso skilter på min bil, hadde DK på A6en og det var kjedelig. På Bimmern har jeg heldigvis Agder skilter, mye finere også :)

Skrevet
":3jtlh7ef]

De over oss fikk takst på 4,1mill nå. Lik leilighet som vår. Blir spennende å se hva den går for!

Hehehe... jeg blingset åpenbart i farten jeg også... det er helt klart en teoretisk forskjell på 10-12 mill og 12-20 mill... :lol:

Problemet med boligprisene i Oslo er at alt nå er basert på tenk på et tall... the sky is the limit. Folk er etterhvert oppdratt til å tenke slik og det i seg selv er selvforsterkende. Hva gjør folk?... Et sted skal de jo bo. Selger dere leiligheten for 5 mill... koster et hus minst 7 mill med mindre dere flytter ut i gokk. Folk pendler seg jo i hjel... :?

Skrevet
":lbf04d3d]
":lbf04d3d]Vi har jo vært innom boligpriser her en del ganger.

Finn en feil:

Den jeg bor i fikk jeg tilbud om å kjøpe til 2,6. Den var taksert til 2,8 (fikk lavere pristilbud pga. mugg på bad samt vannskade på parkett i kjøkken). Leiligheta er helt standard (fra 1997 ca.). Han i blokka ved siden solgte sin til 3,5 for et par uker siden :shock: Han har bedre standard enn den jeg bor i, men kan umulig koste mer enn 100-200.000 kr. å få i samme eller bedre stand...

Når det er sagt så har flere førstegangskjøpere som er bekjente, flyttet ut fra Oslo til Bærum o.l. Et vennepar fant ikke en dritt i Oslo til 2 mill. Men i Bærum, 20 min. kjøretur unna, fant de 60 kvm leilighet i 1. etasje med dritsvær terrasse, fast parkeringsplass, grøntområde utafor mm. til samme prisen.

Skrevet

Er så glad jeg ikke har Olso skilter på min bil, hadde DK på A6en og det var kjedelig. På Bimmern har jeg heldigvis Agder skilter, mye finere også :)

Det de ikke nevnte er jo at utenfor O-town eller Blærum så er ikke BS så vakkert lenger som de hevder. Er så lei av at de skal fremheve Oslo som verdens navle...

Skrevet

Mini Cooper S 2004 vurderes solgt mot sommeren. Bilen har pdd gått 72298 km og er pent kjørt. Den har utstyr som works-styling og tuning, sportsskinn, hk-stereo med cdskifter, glasstak med mer. Ta kontakt hvis du er en smule interessert.

Bilde fra i dag:

426389_10151336168815183_772360182_23111645_816523509_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...