Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
vanskeilig og skifte indre styreledd på en e36?

:)

Nei.

bytt begge! pleier å sitte noe jævli :mrgreen:

et par hundre kr ekstra er det verd

Jeg har nettopp byttet mine. Husk at du må på 4-hjulskontroll. Å siden du må kjøre dit er det jo greit å få de nye ledda i likens posisjon som de gamle. Mine var jo rusta fast (ytre) så jeg brukte skyvelær for å måle meg til ca lengde.

På de indre ledda er det låseblekk mellom (indre)ledd og tannstang. Disse kan være lurt å ha nye, viss du ikke er veldig god å rette ut de gamle. Disse må og være i rett posisjon ved monteing, er låsetapp på dem. Viss ikke risikerer du har det indre ledde vibrerer seg ut igjenn.

Siden tulletråden som oftest utvider seg med flere siden hver dag så sender jeg også denne forklaringen på PM!

Tony

Skrevet

Sjakktrekk av presidenten i BMWCCN å sende e-post til alle på lista si med åpen synlighet. Har nå flere hundre e-poster til norske BMW-entusiaster.

Forresten, har noen vært på årsmøte med BMWCCN før? Jeg vurderer å dra for å se rotet de har og kanskje kan jeg klare å komme med fornuftige innspill...

Skrevet

Da har du vell min epost også da ;) heh.. får sendte en god sommer hilsen til alle da!

Skrevet

Det er jo Allahs gave til meg da! Direkte-epost til hundre, kanskje tusenvis, av BMW (aka. bil)entusiaster? Hahaha, shiiiiiiiiiiiiiit... I virkeligheten koster slikt (ti)tusenvis av kroner å få tak i!

Skrevet

Ja, bra han bommet på riktig e-post adresse til klubben på side 2 også :P Anbefaler CutePDF i slike tilfeller. Ved utskrift fra Word velger man bare CutePDF som "Printer". Da får man automatisk lagret Word-dokumentet som PDF-dokument av høy kvalitet ;)

Og haha, joa, jeg betalte medlemsavgifta for noen mnd siden, fikk medlemskort nylig. Men nå får jeg hvertfall magasinet, medlemskort OG brev fra BMWCCN samt et fungerende forum med ordentlig betalingsdel - så noe har de skjerpet seg jo!

Men sånn seriøst; kan jeg f. eks. søke om å delta i BMWCCN sitt styre? Hva kreves? Jeg har mye tid på hendene samt at BMW er uten tvil favorittmerket mitt - har lyst til å bidra slik at klubben blir mer effektiv og at medlemmene blir mer fornøyde. Noen insidere her i tulletråden som kan gi meg pointers?

l7ee072tvmc04bo9jhm4.jpg

9x80vti2yblfko9z3mkf.jpg

Skrevet

Er vel bare å stille på årsmøte, stille sitt kanditatur, så stemmes det sikkert over om du får et verv. Legger du fram en ryddig sak om at du har mye tid og brenner for klubben er det sikkert ikke noe problem.

Skrevet

noekult:

Fornuftige innspill funker gjerne dårlig. Helt kaos på de årsmøtene...

(som å først stemme for masse forslag, og så på et senere punkt finne ut at det blir for dyrt, og så bare fikse det med å si "Ja, men da bare endrer vi det punktet slik, og det punktet slik" uten at det da blir stemt over på nytt, men bare trumfet gjennom av et par folk som sitter og gnur på pengesekken)

Tror det er så enkelt som at om du er interessert i å være med i styret så blir du valgt inn. (Var hvertfall slik tidligere. Ingen var interessert i å ta over ansvaret for alt bråket og rotet).

Har troa på deg, men vil deg egentlig ikke så ille! ;)

Skrevet

Første dag jeg har sett "den faste" 964 caben kjøre forbi kontoret her på morgenen også. Deilig med vårstemning!

Skrevet
Jeg har mye tid på hendene samt at BMW er uten tvil favorittmerket mitt - har lyst til å bidra slik at klubben blir mer effektiv og at medlemmene blir mer fornøyde.

Hva vil du gjøre for at klubben skal bli bedre da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...