Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjørte min første e34 i dag.

Jøsses, er det noen BMW jeg har kjørt mye så er det E34 og E39 :) Har aldri hatt en selv men samtlige kompiser har hatt, noen opp til flere E34 også. Vi pleier å si at når vi var 16 år så var det "jolle/ moped aldren" og når vi var 18-19 år så sier vi bare "E34 aldern" :wink:

Har holdt på å kjøpe E34 mange ganger så det er bare en tilfeldighet at jeg ikke har en. Synes det er knallgode biler som er solide som juling og gode å kjøre, samt at de ser fine ut i forhold til visse andre populære ungdomsbiler. En kompis fikk sin 91 mod 520I kondemnert, så vi tenkte å herje den i filler. Spant på turtalls sperra hele tiden, hoppa med bilen, grisekjørte i skogen men etter dager med slik herjing ga vi opp. Bilen ville ike dø og ble solgt som delebil, en 94 mod Mondeo derimot trengte vi kun to timer til å ta livet av og den fikk ikke på langtnær samme tyn som BMWen. Kvalitet kalles det :)

Høres ut som du er 50. Dette var i .... 2010 da eller? :lol:

Skrevet
Så "bra" bilde får du ikke av iPhone kameraet :P

Ser ut som vidvinkel spør du meg :)

Er nok vidvinkel ja, jeg vet man får lastet ned (om ikke standard på iPhone?) vidvinkelfunksjon for mobilen. Det blir ikke en videre vinkel som på et ordentlig vidvinkellinse, men en slags fisheye-effekt oppå standard bilde.

Skrevet
Begynner å bli lei av folk som alltid bruker argumentet: "den er grei fra A til B" om bilen sin. Kan de ikke bare innrømme at bilen er elendig?

Enig! :!:

Skrevet
Begynner å bli lei av folk som alltid bruker argumentet: "den er grei fra A til B" om bilen sin. Kan de ikke bare innrømme at bilen er elendig?

Det er sånn jeg omtaler E91en min. Jeg synes ikke den er elendig. :P

Skrevet

Det er sånn jeg omtaler E91en min. Jeg synes ikke den er elendig. :P

Slik jeg omtaler damen sin Micra, og vil ikke si den er elendig. Hadde hun hatt lyst på en gammel, sliten BMW til det samme som hun ga for Micraen, så hadde lurt på hva hun tenkte med. Alle har forskjellige krav til bil vet du, og for mange handler det om å komme seg fra A til B for minst mulig penger :wink:

Skrevet

Da var man innsjekket på et nokså fint hotell i Praha!

Skal faktisk besøke Skoda fabrikken om noen dager. Tror det kan bli interessant å se! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...