Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det jeg også har sett. Men det spiller jo ikke noe stor rolle. Hvor ofte blir man stoppa til teknisk a liksom? :P

Må vel ha noe forsterkninger i dempertårna når de ikke har inviduelle fjærer bak da?

Edit: Ser jo de ligger til 7k + til e36?

Husk np hvor du bor ;)

BMW, Grenland og Teknisk/Politiet er ingen god kombo. JEG ble stoppa i E92en. Måtte inn og godkjenne senkesett ASAP..

Skrevet

Noen som har erfaring med litt "avansert" oppfriskning av gjenger i alutopp?

Det har seg slik at de gjengene i toppen, til de 2 boltene på ene dysen min ga etter under kjøring, så må fikse hullene i toppen.

Hva hadde dere gjort?

1: Gjenge opp igjen (lite gods igjen fra før) + loctite

2: Lage større gjennomganger på dysefestet+borre ut hull i topp, gjenge det og mekke til større bolter

3: Gå på lokale industributikken og kjøpe hylser med gjenger (man borer ut hullene litt, gjenger de opp, og skrur nedi en hylse med gjenger), slik at man kan bruke de originale boltene.

evt. andre forslag?

OBS! Det må være så holdbart som mulig! Hehe.

Skal til med dette prosjektet imorgen kveld.

Skrevet

Hehe, syns det der snakket om mini og homser er litt tidig, pga en kompis av meg som er homo ville bytte ut E39 540 hartge'n sin med mini en gang, fordi han mente typen hans som nettopp hadde fått lappen ikke klarte å håndtere så stor bil. Men typen var veldig uenig og sa han ville jo faen ikke bli sett i noe mini...

Skrevet
Det er jeg helt enig i. Grunnen til at jeg fleiper litt ekstra med deg om det, er at du ble så kokende forbanna for det. Det er litt ekstra artig da vet du...

Men det civic-kjøpet ditt skjønner jeg lite av :P

hehe, civic`n gav jeg 5 lapper for. og ble eu godkjent dagen etterpå! er vel egentlig for å ha en billig bil, med billig deletilgang, siden jeg ikke kjører minien nå :P og forstår at du likte å ta i litt ekstra med meg, for jeg hadde jo akkurat kjøpt bilen! :P men nå bryr jeg meg vel heller lite, så sant ikke kommentaren er usaklig :)

Skrevet

Funker her. :P

Jeg prøvde forøvrig adam tjenesten på mitt navn og det er ingen tvil om at de bruker FB.

Siden jeg har veldig begrenset public profile fikk jeg følgende svar:

" Det er jo du som er Yngve Josefsen! Du bor på Valevåg og ble født i 1988. Du gikk på Karmsund VGS, har utdannet deg som elektriker og jobber nå som spesialist hos Schlumberger. Spør alltid ADAM!"

Skrevet

Hehe! Hadde en kar fra Brannvesenet her i dag for å inspisere pipe, sentralfyren og røykvarslerne i huset her (Noe de driver å sjekker om dagen) og jaggu var han ikke BMW mann også. Han hadde visst en 2002 X5 og en E39 Touring som kona brukte, så da ble det litt BMW snakk også :D Kansje det var derfor jeg ikke fikk "kjeft" da han oppdaget at Brannslukningsapperatet i huset var fra 1989 :roll:

For ikke lenge siden så hadde jeg en elektrikker som forelsket seg i E90en min, og ville kjøpe den på stede :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...