m-alpin Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 ja,åsså bare av å se på youtube.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/25/nyheter/utenriks/sverige/bjorn/dyrenes_nyheter/15955381/ Skjønner bjørnen godt jeg. Hadde jeg ligget sovende hjemme og bråvåknet av at en svenske kom dundrende inn i hiet mitt så hadde han blitt kvestet her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Farsken, noen som vet hvilken gruppe som hat et foster som cover på cd-plata si??? Jeg og dama sitter å hører igjennom noe musikk, så kom hun plutselig med: Hvem er det som har et foster på cd-coveret sitt?? Vi har det begge på tunga, men finner det f*** ikke ut !!! Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 chumbawamba? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 chumbawamba? Om du mente det coveret jeg fant etter guggling, så, NEI.. Niks Frode, det er nok ikke dette... Dette er forresten en baby? Om ikke moren hadde ufattelig mye fostervann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Tusen takk!! Nå kan jeg ta kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Foster - Baby? Potet - potat? Noen som vet hvor det er mulig å få tak i hvite/sorte sideblinklys på skjermen på 8-serie??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hmmm hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Apropos Ferrarier og sportslige biler... http://www.youtube.com/user/autocar#p/u/6/wYmIfDAQ9Y0 http://www.youtube.com/user/autocar#p/u/5/3ABIpHXiOdM http://www.youtube.com/user/autocar#p/u/4/vRy1zHAB2N8 Skikkelig digg!! McLaren F1 har jeg aldri hatt den store fascinasjonen for, noe som egentlig er helt greit for jeg hadde ikke likt å drømt om en bil som koster 3x mer enn det store villaer på Snarøya koster til sammen.... F1 pleier nå å gå på auksjoner for ca. 3.000.000 $ og det er helt vanvittig verdiøkning... Pagani hadde skjønt det og pga. svært begrenset produksjon så har samtlige modeller økt i verdi - etterkommern Huyara eller hva den heter er jo direkte stygg i mine øyne (og mange andre sine) så jeg tror verdistigningen også der (Zonda) kommer til å fortsette i fin takt oppover. Hadde smådilla på MP4-12 da første testene begynte å komme, men den mangler et eller annet som får sjela mi til å skrike "ÅH FY FAEN JEG VIL OG PRØVE!!!!" - når det mangler så vil jeg heller ha 458 Italia eller lignende... Den totale opplevelsen (altså inkludert det sosiale aspektet) tror jeg hadde vært bedre. Men igjen så har gjerne MP4-12 eiere allerede hatt eller har røde italienske biler før... Bil er GØY! Skulle til å si Rammstein - Mutter, jeg da Forøvrig har jeg tatt kontakt med guttene på sportsvogn.no som har gitt noen fornuftige pekepinn på hvor jeg skal henvende meg for å få sjekket om Ferrarien er 100% lovlig (dvs. ikke stjålet). Så neste uke tar jeg en telefon til Satan Vegvesen og tar det derifra, med prat om papirer jeg må ha i orden. Vil jo ikke at bilen skal stå fast i tollen ved ankomst, det hadde resultert i insomnia. Såeh, neste uke så har vi svar om jeg offisielt har dritet meg ut eller om jeg offisielt er verdens lykkeligste mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Alt av sportsbiler ser gammeldags ut etter at Ferrari kom med 458 Italia. Den var en skikkelig designbombe fra Pininfarina og teknisk bombe fra Ferrari. Selv forgjengeren F430 ble over natten fullstendig gammeldags... noe Jeremy Clarkson flere ganger har gjort James May oppmerksom på (May har en F430). McLaren MP4-12C er på den måten utidsmessig fordi den er designet for å imponere i relasjon til F430 og ikke 458 Italia. Det er nok dette fenomenet du reagerer på. McLaren MP4-12C har på den annen side ingen reell konkurranse fra Ferrari idag iom. at Enzo er teknisk utdatert. Dette er state of the art når det gjelder bildesign idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Æhæhæ, svidd av et par tusen på drikke i Oslo idag, og vært på Top Gear showet. Kanon fredag. Mange rare folk å se på i Oslo mens man sitter og drikker. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Folk blir vell bare rarere jo mer du drikker også kanskje? Amarath av Nightwish er faktisk en ganske OK sang http://open.spotify.com/track/5yofk5vqTtSeaw6ioXMG4o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Folk blir vell bare rarere jo mer du drikker også kanskje? Det er helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg