Yngvejos Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Syns den der ble for jålete til å være en diver. Har mer sansen for denne.
FredrikE24 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Er ganske glad i gull, ikke rødt gull som uret jeg la ut bilde av, men gult gull. Liker å skille ut litt med gull Ikke så stor tilhenger av Seamaster serien generelt da jeg liker best noe mer cleant. Har selv en Constellation i gult gull og stål. Er så glad i den klokka! Når det gjelder det uret jeg la ut bilde av likte jeg kontrasten mellom svart og rødt gull. Samtidig var det ikke for mye juggel..
Yngvejos Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Jeg liker også kontrasten mellom gull og svart, men selve kassen bør i mine øyne være stål på en dykkerklokke. Selv har jeg denne som jeg bruker som allaroundklokke mens jeg venter på bedre tider. Speedmaster 3570.50 står på ønske/innkjøpslista, deretter kunne jeg tenkt meg den POen jeg linka til som beater.
Fredrik Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Syns den der ble for jålete til å være en diver.Har mer sansen for denne. http://www.urverket.no/images/large/op/ ... 00_LRG.jpg Jeg er helt enig, men jeg liker Rolex Submariner i stål bedre. Omega bygger fine klokker og har en fin historie. En Omega Speedmaster Professional... "Moonwatch" kan jeg godt tenke meg... Personlig er jeg på 27 året med en Rolex Oyster Perpetual Datejust i stål. Jeg har renset selve urverket en gang, skiftet glasset to ganger og byttet remmen en gang... ellers har klokken fungert 100% i 27 år. Det er kvalitet...
316 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Nå har de vist hvordan de tilbakestiller kilometerstand på TV2 hjelper deg. OG hva man trenger!
Jordfræsar Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Nå har de vist hvordan de tilbakestiller kilometerstand på TV2 hjelper deg. OG hva man trenger! Skremmende enkelt.
Jordfræsar Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Ja, 30 sek jobb og 10 min på ebay! Derfor jeg er skeptisk på tysk import ved noen forhandlere i Norge. Hmm
Mexos Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Det med km stand juks er vel ingen nyhet egentlig? Utrolig hvor naive mange bilkjøpere egentlig er I helgen har jeg litt kosearbeid foran meg skal montere nylakkert fanger, grill, panser, skjermer, sideskjørt og speil Ny lakk er så sexy
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Skal gjøre det samme selv i helga Mexos! Nylakkert er porr!
Mexos Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Skal gjøre det samme selv i helga Mexos! Nylakkert er porr! Ja det er en fryd
316 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Da er den e34'n som failet for noen dager siden i orden igjen. Var bare termostat!
Mexos Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Hvilke farge er det mexos? Ser veldig lovende ut Montreal Blue Du har vel sett den live hos meg i fjor
-Erik- Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Hvilke farge er det mexos? Ser veldig lovende ut Montreal Blue Du har vel sett den live hos meg i fjor Stemmer det Syns fargen var kjent serru. Har foresten gått til anskaffelse av en montral blau e36 selv nå som gulingen er solgt
Anbefalte innlegg