[space] Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Vanskelig å si. Synes ofte slike grå skinnseter blir mye værre slitt enn andre. Og har han litt sexylubb så er en jo mye borti der.
Kjennern Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Dette er hva som skjer hvis du driter i å betale 6 øre til NRK: LORD!!! Epic!
flonoen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Kan det stemme at det er tempsensor i luftekanalen til bremsene i m3-fronten? edit: på bare ene siden? Er det for utetemp i kjørecomputer?
Kvasi Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Kan det stemme at det er tempsensor i luftekanalen til bremsene i m3-fronten?edit: på bare ene siden? Er det for utetemp i kjørecomputer? Ja, sensoren til instrumentet inne i bilen pleier å sitte på venstresiden der..
flonoen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Okidoki. På ett eller annet vis har den kanalen løsna så den hang og dingla i ledningen. Hørte plutselig noe subbing innimellom to sanger når jeg var ute og farta.
Kvasi Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Okidoki. På ett eller annet vis har den kanalen løsna så den hang og dingla i ledningen. Hørte plutselig noe subbing innimellom to sanger når jeg var ute og farta. Mellom hvilke to låter? Min føler er stripsa opp i innerskjermen, den viser feil og irriterer meg skikkelig ofte med plinget sitt..
flonoen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Ja si det, spotifyen sto på random så det hugser jeg ikke. Sikkert noe britney spears og rihanna, det er knall kjøremusikk!
asv Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Flinke flinke, tjukke (så klart) jenta HATER den musikkvideoen der..
Kvasi Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Flinke flinke, tjukke (så klart) jenta HATER den musikkvideoen der.. Dårlig smak altså
Larsinnj Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Herregud.. Møtte en kar fra Tromsø i dag, som skulle se på Mercedesen min. Jeg møtte han på Værnes så han skulle slippe å bruke penger og ekstra energi for å komme seg de 12-13 milene det er fra meg til flyplassen. Jeg mener at når man skal vise en bil, så er det ikke vits i å lyve om standen på bilen. h*n kommer jo å ser på den uansett, å vil finne ut av eventuelle feil. Så jeg opplyste kjøper om alt jeg visste om av feil, og jeg har hatt bilen såpass lenge, så om noe er galt, så hadde jeg visst om det. Vi møtes som sagt på Værnes, å jeg hilser på fyren. Han sier så vidt navnet sitt før han begynner å se på bilen. Hadde med seg en lommelykt så han kunne se bra. Det er jo greit nokk. Vi starter med en prøvetur, å han sier at nivåreguleringen bak er gåen. Jeg svarer med at den er jo nesten helt ny. Jeg viste han kvittering som er stemplet av godkjent verksted om at nivåreguleringen er byttet for ikke lenge siden. Bilen har vært likedan hele tiden etter det byttet, og kvitteringen er på rundt 15.000 kr, noe som stemmer med prisen for ny nivåregulering. Nei.. Dette kjente han med en gang at den var ikke byttet. Han hadde et trent øye for slike ting, så dette var absolutt ikke utført. At kvittering på utført jobb foreligger hjalp tydeligvis ikke stort.. Jeg hadde som sagt lagt alle mine kort på bordet, og vi var enige om at ca 30.000 var ganske greit for bilen, ut ifra stand på bilen. Det var mye fram og tilbake, da han ville vise meg hvordan alt av funksjoner som er i bilen min funker, og han var endelig enige om å gi et bud på bilen. Det virket som om han plukket en pris ut av det blå.. Han bydde vertfall 10.000. Er ikke det litt mye på prute ned 2/3 av prisen når jeg som selger har opplyst om alt som er galt på bilen? Jeg svarte med god trøndersk; "Nei bættere, du får finn dæ eitt fly heimatt, for æ tar me mæ biln å kjøre tebakers igjen!" Jeg ble rett og slett så forbandet, at jeg dro fra plassen uten å si noe mere..
Sund.M3 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Jeg svarte med god trøndersk; "Nei bættere, du får finn dæ eitt fly heimatt, for æ tar me mæ biln å kjøre tebakers igjen!" Jeg ble rett og slett så forbandet, at jeg dro fra plassen uten å si noe mere.. haha, det hadde jeg også gjort
Anbefalte innlegg