Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei baksmell i år igjenn. Kjipt. 8500,- i 2010 og 15500,- nå. Fatter ikke at det er mulig å gå i minus enda man betaler 32.8 % skatt.

Får se hva det blir til når fradraget på 6 måneder med pendling Tromsø -Kirkenes skrives inn. Må bare sette meg inn i hvordan man fyller ut pendling :P

Skrevet

Akkurat brukt 1 time på bilannonse på Finn, så spratt det opp en spørreundersøkelse og vips, annonsen var borte....

Fikk vel igjen ca 40 000 i fjor, så overrasket over hvor lite det var i år...

Skrevet

Fikk igjen omtrentlig like mye som i fjor, i overkant av 7 lapper. Overraskende siden jeg regnet med å ca gå i null. Når jeg jobba i fjor så skattar jeg noen å 20%, men var så nært grensen jeg satt i beregninga utpå høsten når jeg jobba vedsiden av skolen at jeg økte til 36% en stund for å være sikker. Sikkert det som har gjort utslag.

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Skrevet
Trives best med tabell jeg, har hatt det i 4 år nå og har aldri fått smell :)

Jeg har og hatt tabell siden 2005. Hvert år har tabellen endra seg inntill i 2010. Da fikk jeg ny (7112).

Og med min månedsinntekt blei det ca 33% skatt, noe som jeg syntes er greit med tanke på Nord-Troms fradraget og pendlingen jeg har har hatt. Så denne gangen skal selvangivelsen gåes igjennom kraftig før jeg leverer den.

EDIT: Jeg ser jo og nå når jeg leser i papiret at jeg har tjent 87000,- mere enn det det er tatt i beregning -.- Feilen er viss der og konklusjonen er at jeg har skattet for lite anntaglivis.

Skrevet

18 tilbake foreløpig....

Lurer på hva som er galt hehe

Hvor mye må man tjene for å oppjustere overtidsskattinga. jeg lurer på om jeg må justere den nå

Skrevet

Voldsomt å mange som får igjen da, skylder 37K jeg hehe. Har dog spart dem opp så står klare til å overføres til Herr Jensemann.

Skrevet

Hva er greia med å gå ut hvert eneste år og skryte av hvor mye man får igjen på skatten? Det betyr jo bare at man har fått for lite utbetalt gjennom resten av året.

Jeg betalte omtrent det jeg skulle i fjor. ;)

Skrevet

uff, jeg har fått baksmell 3 år på rad, håper på å få igjen i år! ha trekt ekstra med skatt og har kun hatt 2 jobber et halvt år..

heim å montere senk foran på tyttebæret :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...