Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner faktisk at det er litt blandede følelser. Er jo en kjempegod bil. Mekanisk sett vertfall.

Bare så synd med den jævla rusta på dette 210 karosseriet..

Skrevet
Da har Mercedesen trillet ut av gårdsplassen min for aller siste gang. :)

Må da være godt å bli kvitt faenskapet :wink: Er det noe jeg ALDRI skal ha så er det Mercedes :)

Skrevet

Synes det er så trangsynt å si at man aldri skal ha det og det og det..

Det finnes faktisk flere merker enn BMW, mange produsenter lager gode biler.

Mercedes og BMW er flotte på hver sin måte, og det finnes interessante konstruksjoner fra begge hold.

Hvorfor må det være det ene eller det andre :?

Skrevet

Noen ganger blir man merkeblind og tror at den ene bilen man har er verdens beste.. Kanskje man ikke har åpent nok syn, kanskje man ikke har mer økonomi til det...kanskje man rett og slett er trangsynt.. men ja er enig. Det finnes mange bra biler fra NESTEN alle bilprodusenter..

Skrevet
Noen ganger blir man merkeblind og tror at den ene bilen man har er verdens beste.. Kanskje man ikke har åpent nok syn, kanskje man ikke har mer økonomi til det...kanskje man rett og slett er trangsynt.. men ja er enig. Det finnes mange bra biler fra NESTEN alle bilprodusenter..

Vel talt... og for en gang skyld er jeg helt enig med deg... :)

Skrevet

Mercedes og BMW er flotte på hver sin måte, og det finnes interessante konstruksjoner fra begge hold.

Jeg sa en gang i tiden at jeg aldri skulle ha BMW, så en skal aldri si aldri ;)

Skrevet

Jeg pleide å si MX-5 var gay... Helt til jeg eide en... Nå er den bilen i mine øyne helt konge... Og BMW kjøpte jeg fordi det var det jeg hadde råd til å betale cash for i øyeblikket, og har vært hekta siden den tid. Skal ha god grunn til å ikke ha BMW som hverdagsbil, hvertfall!

Skrevet

Det er vel Fredrik 90 som er verst når det gjelder dette, Merce er så dritt på vinterføre og skal aldri ha merce og bla bla bla.

Mercedes lager gode biler Fredrik!

Skrevet

Den verste bilen jeg også har kjørt på vinterføre er en Mercedes. Ingenting galt i å mene det? :)

Enig med Wicky, alle merker har noe kult. T.o.m. Lada har Niva... Kongebil!

Skrevet

Jeg kan kjøre ALT mulig, har sansen for gode gamle biler, merke er ikke så nøye :)

Men dyre biler, da er det BMW :)

Skrevet
Da har Mercedesen trillet ut av gårdsplassen min for aller siste gang. :)

Så nå skal jeg ikke ha Mercedes før jeg kommer over en billig W100 600 Pullman, noe jeg tviler på skjer med det første! :mrgreen:

pfft! Brått en dag kommer trangen smygene på deg, så blir det MB på nytt :wink:

Jeg har blitt svært så glad i Merca mi, til tross for at den har stått på bukk en stund nå, bytta straks alle bremserør og bytter ut ALT av nivåreguleringsdeler. Imorgen skal jeg ut å handle dieselrør.. Så etter det blir det bytte av hydraulikkrør!

Gleder meg stort til å slenge den på hjula igjen og kjøre kjøre kjøre ^^ BMWn skal selges, får mer og mer sans for Mercedes igrunn! Merker at delene er litt dyrere men :P

Siden jeg kjører dieselpurke kjører jeg rundt med denne sangen på anlegget :lol:

http://open.spotify.com/track/5eym75YQoBj040XGK8eM2o

Skrevet

For meg så handler det mye om følelser og de gangene jeg har kjørt Mercedes så har jeg ikke fått den følelsen som gjør meg komfortabel med bilen. Er noe med stjerna som står i glaninga på deg og de rare automatkassene, jeg fikser bare ikke den typiske "Merce følelsen". Har kjørt mye Merce som f eks W210, W211 og W203 og dette er biler som ikke gir meg noen ting i forhold til f eks en E39, E60 eller Audi A6. Jeg har ett par onkler som har Mercedes og jeg ser alt drittet de har hatt på sine biler opp igjennom, rust og tekniske problemer om og om igjen. Også det faktum at jeg har vokst opp med BMW, mine foreldre hadde E30 og E34 før jeg kunne gå nærmest :wink:

hehe eneste jeg liker med dine bilvalg er vel at du skal ha deg en 635...det er tøft :)

men hey..jeg skal aldri ha meg treer :P

Ja men sånn er det for alle, smaken er som baken :) Eneste jeg liker ved dine bilvalg er 735en din, kun fordi det er BMW og den har V8er :)

Ja og det er jeg fullstendig klar over. Jeg velger mye heller Audi framfor MB, og Volvo er også ett merke jeg liker vedlig godt. MB er absolutt flotte biler å se på og tidligere modeller å historie er riktig så imponerende synes jeg :) Men for meg så er det kun BMW, jeg har prøvd andre merker også men føler meg rett og slett mest hjemme i BMW. Og sånn er det bare :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...