Markus E30 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Vill si at automat kassa på e34 er den beste jeg noen gang har kjørt Mye bedre enn de som er på de nyeste skoda, audi, vw og merce
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Vill si at automat kassa på e34 er den beste jeg noen gang har kjørt Mye bedre enn de som er på de nyeste skoda, audi, vw og merce Hva prater du om da? Spist noen morsomme sokker? Jeg har kjørt E34 og E39 med automat, der er gode de for all del, men de overgår aldri i verden den kassa som sitter i nyere for eksempel nyere Audi. Da tror jeg du må ta deg en testrunde i de nyere bilene før du uttaler deg. Greit nok, E34 føles kanskje mer "jeg-kjører-selv"-aktig ut, men automatkassa er IKKE på langt nær bedre enn nyere BMW, Audi, VW eller Merce
Kvasi Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Vill si at automat kassa på e34 er den beste jeg noen gang har kjørt Mye bedre enn de som er på de nyeste skoda, audi, vw og merce Da er det på tide at du prøver en nyere BMW med automat.
Erebus Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Vill si at automat kassa på e34 er den beste jeg noen gang har kjørt Mye bedre enn de som er på de nyeste skoda, audi, vw og merce Litt mye karsk til kvelds?
Markus E30 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Kjører splitter nye audier, vw og merce daglig så nei, tuller ikke! Dog ikke fått prøve nyere bmw med automat
Kvasi Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Konklusjonen er vel at om man bare skal til og fra jobb, og liker å slappe av når man kjører bil, så er w124 definitivt det beste valget. Liker man å føle at man kjører bilen, vil ha gode og billige deler og et større utvalg i add-on's som turbo/senkesett/"performance-deler", samtidig som man vil være med i et av Norges definitivt beste og mest aktive bil-miljøer, så bør man absolutt vurdere E34 eller BMW generelt Jeg har kjørt mye w124 i forbindelse med tidligere jobb, og jeg eier jo en e34 så jeg føler jeg har grunnlag for å uttale meg rimelig greit om begge bilene. Ikke for å krangle, men det går vel an å slappe av til/fra jobb i en E34 også selv om den ikke er like svampete og gir litt tilbakemld om hva som skjer underveis?
asv Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Noen som vet hvor mye lenger bolter jeg må ha på rc090 kontra originale bolter til cola korker på e28? Og også hvor lange de originale er? Får ikke målt noe før jeg drar hjem til helga, men det er enklere å få tak i boltene her i Ålesund...
rublings Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Konklusjonen er vel at om man bare skal til og fra jobb, og liker å slappe av når man kjører bil, så er w124 definitivt det beste valget. Liker man å føle at man kjører bilen, vil ha gode og billige deler og et større utvalg i add-on's som turbo/senkesett/"performance-deler", samtidig som man vil være med i et av Norges definitivt beste og mest aktive bil-miljøer, så bør man absolutt vurdere E34 eller BMW generelt Jeg har kjørt mye w124 i forbindelse med tidligere jobb, og jeg eier jo en e34 så jeg føler jeg har grunnlag for å uttale meg rimelig greit om begge bilene. Ikke for å krangle, men det går vel an å slappe av til/fra jobb i en E34 også selv om den ikke er like svampete og gir litt tilbakemld om hva som skjer underveis? Selvfølgelig, det var jo derfor jeg kjøpte min bil Satt det så klart litt på spissen. Jeg skulle ha en bil med litt størrelse, automatgir pga kø-kjøring, solid bil som var god å kjøre. Kunne kjøpt en w124, men liker kjørefølelsen i e34 bedre. Det er jo selvfølgelig smak og behag. Jeg tror dog at man slapper mer av i en w124 enn en e34, og jeg mener det er litt lavere støynivå også. Noen som forresten vet om det er forskjellige fjærer til e34? Min bil er faktisk ganske stiv, selv om den har originalt høyde. En kamerat med samme bil, dog litt mer segen, er mye mykere. Kanskje forrige eier satt på uoriginale fjærer med andre komfortegenskaper? Noen som har erfart noe lignende?
-Roger- Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 http://m.youtube.com/watch?v=N4_THXK4nbY Gud hjelpe meg...
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Kjører splitter nye audier, vw og merce daglig så nei, tuller ikke!Dog ikke fått prøve nyere bmw med automat Da må det være bilen du liker bedre Det er praktisk talt umulig at en 20 år gammel bil har bedre kasse enn noen av markedets ledende bilmerker..
Erebus Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Byggekvaliteten på W124 er også overlegen E34. Er bare å se på tilstanden på begge typer biler den dag i dag. Selv mishandlede W124`er ser ganske respektable ut, mens en E34 uten kjærlighet blir rimelig langøra etter en stund..
Fredrik 90 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg høyner med denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31784199 Sorry men.....sjakk matt W124 slår aldri E34 på Stil, klasse og tidløshet! En E34 er en bil som eldes med stil, så lenge den holdes langt unna angle eyes og idiotisk "UFO" styling
-Roger- Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Det kan hende Men jeg har ikke ord. Tenk å være så inn i helv... Steike ubegripelig Dum?
Anbefalte innlegg