Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor ifølge resten av Norges befolkning i kommunen der gretne kjærringer og arrogante menn er en vane.. :P

Kjenner meg ikke igjen på noen punkter :applause::P

Hæ? Er ikke du ei gretten kjærring? :)

Skrevet

Ja og det er jeg fullstendig klar over. Jeg velger mye heller Audi framfor MB, og Volvo er også ett merke jeg liker vedlig godt. MB er absolutt flotte biler å se på og tidligere modeller å historie er riktig så imponerende synes jeg :) Men for meg så er det kun BMW, jeg har prøvd andre merker også men føler meg rett og slett mest hjemme i BMW. Og sånn er det bare :)

Likte ikke Mercedes overhode før jeg heller, første Mercedesen jeg kjørte var en S124 250TD på hele 92 hester uten turbo.. DET VAR TRØTTE_GREIER_DET.. Så satt jeg mye på med 300TE som er ganske sprek og kjørte denne et par ganger, senere en 230TE og så hva de var gode for. Kjøpte meg så en E300Diesel S124. Sprek nok, litt traust, men jeg liker den! God plass, klatrer som bare pokkern på vintern, masser av komfort. Så har jeg sjekka litt rundt i Mercedes miljøet og det høres ut som et hyggelig folk! Bla. har klubben treff i Oslo ukentlig! E24n blir tilsalgs nå til sommern og da blir det Mercedes mange år fremover! :P

Welcome to the dark side :P Hvilken merce skal du ha deg nå da?

Skrevet
Enig med Wicky, alle merker har noe kult. T.o.m. Lada har Niva... Kongebil!

Jeg er enig, men jeg tror ikke at Wicky får seg til å si at Lada Niva er en kongebil... :lol:

Faktisk..har kjørt lada nivaen til en nabo en gang...BRÅKETE HUMPETE OG HELT FOR JÆVLIG STYGG..men fyfaen den kom seg frem og opp og ned.. kjørte sånne "blomstertraseer" på vintern på kjelsås da jeg bodde der, og den bilen kom seg opp der jeg faktisk ikke klarte å gå..

Så jah..Lada Niva er faktisk delvis konge bil :P

Skrevet
Fred, den er ikke så pen som på bilder. Folk har vært og sett på den :)

Det er sikkert mye mulig men jeg tenker på E500 modellen generelt :) Er jo en syk pris på disse allerede :shock:

Skrevet

unna gjort en drøy times gåtur med Ungen! deilig med litt trim :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...