flonoen Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hva i all verden er det dere snakker om? Hva går et passasjerkurs ut på? Lære å fikle med radioen, hive beina opp på dashen, mase om hvor langt det er igjen og skru av kupévifta etter at man har slept en fis?
Yngvejos Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Du kan lese litt om det her. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=101530
flonoen Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Aah. Jeg var faktisk og besøkte en tjommi hos Conoco Phillips i går. Var på Siddis Mariner, den lå vel like i nærheten av Schlumberger. Planen var dagstur, men det har aldri hendt meg at en dagstur på jobb ikke har innebært overnatting tror jeg. Var slik parkering hos en svensk bedrift jeg var hos i februar, men der var det vel kanskje maks 20 biler på parkeringsplassen, så ikke fullt så imponerende ut!
awt Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 De fleste olje- og oljeserviceselskaper har rygge-inn-regel nå faktisk. Må være det dummeste jeg har lest. Velkommen til oljebransjen.
316 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Bakeriets ølklubb (se Bakeriet Choice Hotell) ble åpnet i kveld! Smakte oss gjennom 7 forskjellige øl før vi endte opp på dagens øl, som forøvrig var av en "LITEN" størrelse! Selv 2 halvlitere oppi der var ikke noe særlig! FOR ET HOTELL!!!
asv Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Ser det er klokkeprat på gang. Jeg for min del fatter ikke at folk bruker så mye penger på klokker. Jeg selv har hatt min del 100-kroners klokker. Kjøpte meg en litt robust (og i all hovedsak billig) casio når jeg var 16, og den overlevde mopedskruing og å bli kakka i hjørner mot glasset x. antall ganger. Er dog på tankene om en litt penere klokke, men må titte litt rundt. Noen 10 000 kroners klokke blir det vertfall ikke...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Dette er klokka mi, er masse andre funksjoner på den også
Yngvejos Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Brukte mobilen som klokke selv i flere år, men når jeg begynte å jobbe offshore meldte behovet for klokke seg siden man ikke får ha med seg mobilen ut. Etter hvert som jeg vente meg til å gå med klumpen på armen innså jeg hvor mye mer behagelig det er å kikke på håndleddet for å se hva klokken er enn å fiske mobilen opp av lomma.
asv Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Brukte mobilen som klokke selv i flere år, men når jeg begynte å jobbe offshore meldte behovet for klokke seg siden man ikke får ha med seg mobilen ut. Etter hvert som jeg vente meg til å gå med klumpen på armen innså jeg hvor mye mer behagelig det er å kikke på håndleddet for å se hva klokken er enn å fiske mobilen opp av lomma. Akkurat det der jeg også ser på som en fordel! Wicky: Byr deg 150 kroner og en svinesteik
Marius2002 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hallo... Hva er egentlig forskjellen mellom SLK og SL? Er det to "vidt" forskjellige biler eller er det bare noe motor/styling forskjell?
awt Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 SL er en del større, den er også i en annen klasse/kategori.
rublings Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 En god del større kan man trygt si. Ellers angående klokker. Fikk en slik av kjæresten for noen år siden. Er en Police klokke, så er en relativt lav pris på den. Gjør jobben, ser akseptabel ut i de fleste anledninger og tåler en støyt. Hadde litt problemer med dugg, men det ble fikset opp i.
Anbefalte innlegg