Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får man ikke til noe lignende uten diagnoseutstyr? Vri nøkkelen så og så mye, trykke inn og holde tripteller eller noe slikt? Så får man sjekk på alle visere, spretter opp til maksverdi.

Joda. Det som var gøy her var at jeg kunne trykke inn hvilken fart og hvilket turtall jeg ville ha, så ble nålene stående. :P

Skrevet
Fredrik 90! jeg har kjørt drømmebilen din på tur idag. stoa-grimstad-arendal sentrum-stoa ;) 530 xd ;)

aaahh :D Deilig kan jeg tenke meg, regner med at den kan anbefales :)

Noen som forøvrig har peil på hvorfor den store kjørecomputeren i E34en IKKE virker. Har lys i knapper å bokstaver men displayet er dødt(har byttet pærer), satte inn den gamle igjen og den virket finfint :?

Skrevet
Fredrik 90! jeg har kjørt drømmebilen din på tur idag. stoa-grimstad-arendal sentrum-stoa ;) 530 xd ;)

aaahh :D Deilig kan jeg tenke meg, regner med at den kan anbefales :)

Noen som forøvrig har peil på hvorfor den store kjørecomputeren i E34en IKKE virker. Har lys i knapper å bokstaver men displayet er dødt(har byttet pærer), satte inn den gamle igjen og den virket finfint :?

Som jeg skrev i går, det funka ikke for meg heller å gå fra liten til stor kjørekomputer.

Du mangler også blinklyshendelen med BC-knapp! Ikke at det hjelper å bytte den, vil ikke fungere av den grunn.

Edit:

Husk også at blinklyshendelen din skal byttes

Gjorde dette på en e32, gikk fort å bytte.

Dessverre, den hadde liten fra før og den nye ville ikke funke.. så jeg lot den ligge i 2 år før jeg til slutt kjøpte 535'n som da hadde en gåen computer! Passa meg ganske bra med andre ord

Skrevet
Som jeg skrev i går, det funka ikke for meg heller å gå fra liten til stor kjørekomputer.

Du mangler også blinklyshendelen med BC-knapp! Ikke at det hjelper å bytte den, vil ikke fungere av den grunn.

Husk også at blinklyshendelen din skal byttes

Gjorde dette på en e32, gikk fort å bytte.

Dessverre, den hadde liten fra før og den nye ville ikke funke.. så jeg lot den ligge i 2 år før jeg til slutt kjøpte 535'n som da hadde en gåen computer! Passa meg ganske bra med andre ord

Hmm, skal jo kunne la seg gjøre i følge denne siden her

http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/OBC.htm

den kan anbefales på det sterkeste ;)

Tviler ikke, finnes ikke noen mer perfekt kombinasjon av motor, firehjulstrekk, utstyr og design :) Bare synd de er så dyre, men å hente en i Tyskland om noen år hadde vært gøy :wink:

Skrevet

For en liten stund siden spurte jeg om noen kjente til muggfjernerbedrifter i Oslo-området. Ble anbefalt Fønix Skadeservice og fikk besøk av de i dag. Håndverkeren tok en titt, anbefalte hva som bør gjøres og dro igjen - jeg skulle ringe og si fra hvor mye jeg ønsker at de skal ta seg av - kjempeservice.

Var ikke noe farlig (enda), men er man allergiker kan det føles ubehagelig. De skal skrape vekk muggen med malingskrape og sørge for at det ikke sprer seg til andre rom. Så skal jeg få en maler til å sparkle og male taket med spesialmaterialer som er motstandsdyktig mot fremtidig mugg. Totalkostnaden blir mellom 5 og 8.000 :)

Ikke les videre hvis du ikke tåler å lese skryt:

Beste delen med det hele? Har avtalt med huseier om å kjøpe leiligheten, og når takstmannen var innom for et par måneder siden fikk jeg solid fratrekk i kjøpspris (muggspredning/fuktighetsskade på bad + ødelagt parkett på kjøkken pga. en mindre fuktighetsskade).

Har sannsynligvis skutt gullfuglen, for naboleiligheta som er akkurat lik (med noe bedre standard/nyoppusset) gikk akkurat for 3,5 mill.! Selve bygget er fra slutten av 90-tallet og leiligheten er for det meste i meget bra og moderne standard, så det skal ikke ikke mye oppussing til før jeg sitter med en ny Z4 i teoretisk fortjeneste. :mrgreen:

Sjakktrekk å ha bra forhold til huseier :mrgreen:

S.Hafsmo: M5 er verdens beste bil, enkelt og greit. Hver eneste generasjon er rååå!

Skrevet

S.Hafsmo: M5 er verdens beste bil, enkelt og greit. Hver eneste generasjon er rååå!

Jeg har aldri kjørt en M5. Det gjør meg litt trist. :(

Rublings

Du er uthvilt.

Skrevet

Denne er også ganske bra:

kruvr9odbcuoowzfna9n.jpg

S.Hafsmo

Jeg føler at jeg må ha en M5 en dag... Eller, hvertfall en M3... Selv om det hadde vært for en kort stund...

Skrevet
Gutta på bimmerfest.com kjøper E65 745iL for 3500USD....det er sick...

Bare å flytte over dammen da ;)

kunne gjerne hatt en roadtrip i usa i 2 mnd, handla bil der nede og solgt når du skal hjem :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...