knut_olestad Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Har vel "jobba" seg opp i systemet... Autostrada-selger må være en fet jobb! Tja, hun går rett fra jobb som flyvertinne..
Erik89 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Om hu er pen, så har de kanskje ansatt henne som øyegods for å lokke flere kjøpere? xD
noekult Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Faren til en av de mange hestefolka som trasker rundt på tomta jobber/jobbet på Autostrada Er ikke lenge mellom vær gang han dukker opp med DB9, F430 og annet snadder på gårdsplassen her Jepp, samme med de fra den ene småprofilerte BMW-forhandleren i Oslo... De må jo lufte bilene av og til, så sjefen og dattera farter rundt i alt fra banerigga E36 M3, E90 M3, Z4 M Roadster til nyere 6-serie og SL500.. Kult å ha en slik liten butikk med venner og familie! Ble forøvrig kjent med en fyr som tar bilder for store norske bilmagasiner, han får sitte på med mye snadder fra Autofil o.l. (Ferrari FF osv.!) Samt en redaktør for et stort norsk bilblad som nylig har vært og testet Toyota GT86 + Subaru BRZ, samt nye Boxster. Sweet måte å være rundt gromme biler, hvis man selv ikke har råd til de bilene Har vel "jobba" seg opp i systemet... Autostrada-selger må være en fet jobb! Tja, hun går rett fra jobb som flyvertinne.. "Jobba" i anførselstegn som indikasjon på at hun sikkert er flink til å yte kvinnelige tjenester Om hu er pen, så har de kanskje ansatt henne som øyegods for å lokke flere kjøpere? xD Husker ene festivalen på Hellerudsletta, de hadde hvertfall ei heit blondine som gikk rundt i dress og så litt porr ut ^^
Mexos Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Ei vennine av meg fikk i dag jobb som selger på Autostrada, hun ble plutselig en hel del kvalmere enn hun normalt er..Hun jobba på ei elsjappe her tidligere, og hun var en elendig selger der, så hvordan hun fikk huka den jobben der forstår jeg ikke. Jeg vurderte faktisk å søke på den jobben, men regna med jeg ikke hadde lang nok erfaring med kun 8 mnd. som bilselger. Jeg tok tydeligvis feil...
Mexos Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Skal man sveise i hullene på m3 traversforsterkningene? Er i full gang i dette øyeblikk, så hadde vært gull om noen vet Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Mener disse kun skal punksveises i hullene ja. Er ihvertfall slik festene til svingarmen bak er montert. Så kan man bare borre ut punktene og slå bort platene senere om de skal skiftes.
hermanoo90 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Kjøper du denne bilen får du med en bombe !!!!!!!!!!! hahahahhahahahhahahahha http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33979709
knut_olestad Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Ei vennine av meg fikk i dag jobb som selger på Autostrada, hun ble plutselig en hel del kvalmere enn hun normalt er..Hun jobba på ei elsjappe her tidligere, og hun var en elendig selger der, så hvordan hun fikk huka den jobben der forstår jeg ikke. Jeg vurderte faktisk å søke på den jobben, men regna med jeg ikke hadde lang nok erfaring med kun 8 mnd. som bilselger. Jeg tok tydeligvis feil... Tja.. Hun har vel finere pupper enn deg Hun kler i allefall bjønnfitta godt:
Fredrik Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Hvis jeg allerede har bestemt meg for å kjøpe en Ferrari 458 Italia vil jeg mye heller ta "forhandlingene" med denne skjønnheten enn de fleste andre...
knut_olestad Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Hvis jeg allerede har bestemt meg for å kjøpe en Ferrari 458 Italia vil jeg mye heller ta "forhandlingene" med denne skjønnheten enn de fleste andre... Selvsagt, og hun er i grunn ei jente man lett trives sammen med, veldig sprudlende og glad av seg
hermanoo90 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 skal man handle bil hos autostrada BØR man vite hvilken bil man skal ha før man går inn....
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Kjøper du denne bilen får du med en bombe !!!!!!!!!!! hahahahhahahahhahahahhahttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33979709 Hehe, er nok en utlending som har brukt Google Trans ja Har fått meg en god latter der ja, som da "fuel injection" ble oversatt til "sprøyte misbruker" f eks Ang ho Autostrada selgern så tror jeg holder for meg selv hva jeg synes, dama er nemmelig ofte inne på Bimmers å leser litt
Erebus Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Ei vennine av meg fikk i dag jobb som selger på Autostrada, hun ble plutselig en hel del kvalmere enn hun normalt er..Hun jobba på ei elsjappe her tidligere, og hun var en elendig selger der, så hvordan hun fikk huka den jobben der forstår jeg ikke. Jeg vurderte faktisk å søke på den jobben, men regna med jeg ikke hadde lang nok erfaring med kun 8 mnd. som bilselger. Jeg tok tydeligvis feil... Tja.. Hun har vel finere pupper enn deg Hun kler i allefall bjønnfitta godt: Hun der hadde jeg flyttet inn i til naboene banket på og klaget over lukta...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Kjøper du denne bilen får du med en bombe !!!!!!!!!!! hahahahhahahahhahahahhahttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33979709 Hehe, er nok en utlending som har brukt Google Trans ja Har fått meg en god latter der ja, som da "fuel injection" ble oversatt til "sprøyte misbruker" f eks Ang ho Autostrada selgern så tror jeg hoder for meg selv hva jeg synes, dama er nemmelig ofte inne på Bimmers å leser litt Hehe...det samme gjør min
Kvasi Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Her var litt morsom http://saskatoon.kijiji.ca/c-cars-vehic ... Z366097022
knut_olestad Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Det bildet der var ikke det jeg leta etter, men dessverre har hun sletta alle de fine sommerbildene sine..
Anbefalte innlegg