Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spinner jo kun på høyre bakhjul da. Diffen blir sikkert godvarm!

Lo veldig av den på jobb her for noen måneder siden! :D

Skrevet

NRK lisens folka er noen sleipe jævler. Kjøpte meg ny tv i vinter, og nå fikk jeg giro i posten. Det er så tragisk at det ikke skulle vært lov, de skulle heller sendt ut regning når folk bestiller boks/kort, og ikke tv.

Jeg bruker den bare til ps3, og den står hjemme hvor vi allerede har lisens.

Blir en liten klage mail, så slipper man de pengene. For å snakke med de over telefon, var bare å gi opp. Hæstkuk folk.

Skrevet
NRK lisens folka er noen sleipe jævler. Kjøpte meg ny tv i vinter, og nå fikk jeg giro i posten. Det er så tragisk at det ikke skulle vært lov, de skulle heller sendt ut regning når folk bestiller boks/kort, og ikke tv.

Jeg bruker den bare til ps3, og den står hjemme hvor vi allerede har lisens.

Blir en liten klage mail, så slipper man de pengene. For å snakke med de over telefon, var bare å gi opp. Hæstkuk folk.

Problemet er at de ikke har lagt kryptering på nrk kanalene, dermed kan man få dem inn uten å ha kort i tven. Så lenge man kan ta inn NRK, må man betale lisens.

En mulighet for å slippe lisensen, er å få en tv-reparatør til å plombere antenneinngangen/deaktivere tv-tuner modulen. Da får du en kvittering på det som du kan sende til nrk for å bevise at tven din ikke kan ta imot nrk lenger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...