Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor jo i bygård, så ser jo ikke hva slags biler folk kjører, men jeg har tydeligvis en eller to entusiaster som naboer her.

Her om dagen sto det en 944 turbo i gården, og i går var det en som pakket til påsketur for hele familien i noe som så ut som en strøken 2-dørs E30 Pre-face. Grå med original høyde og originale felger.

Skrevet

Det må jo være så utrolig tøft å dra avgårde på fjellet i påsken med en god gammel e30 i sin orginale stand!

Skrevet

Ja, var like før jeg gikk bort og slo av en prat, men jeg hadde litt dårlig tid så jeg lot være.

Var lik denne her, men ikke metallic:

BMW_3-Series_1982_-_1994_E30_BMW_3-series_side_view_grey_kRR58G-446x296-crop.jpg

Så forresten den e46 330 cab'en jeg tenkte å kjøpe før jeg kjøpte z4'en i går :)

Skrevet

Katta klarte å snu hele skjermen opp ned... Ble litt hektisk før jeg fant ut åssen jeg snudde den tilbake... Litt vanskelig å google med opp-ned skjerm.

Skrevet
Katta klarte å snu hele skjermen opp ned... Ble litt hektisk før jeg fant ut åssen jeg snudde den tilbake... Litt vanskelig å google med opp-ned skjerm.

Er det ikke noe som ctrl+windows+pil-tast

Skrevet
":3aa3j0zb]Bor jo i bygård, så ser jo ikke hva slags biler folk kjører, men jeg har tydeligvis en eller to entusiaster som naboer her.

Her om dagen sto det en 944 turbo i gården, og i går var det en som pakket til påsketur for hele familien i noe som så ut som en strøken 2-dørs E30 Pre-face. Grå med original høyde og originale felger.

Det er mulig og noen gjør det (lucky man) samt har gjort det... 8)

y460qjtml1ht7wpjqtfb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...