Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stua er straks ferdig mala!

Har du godt nok lys? Har malt mye på kveldstid i "mørket" hvor resultatet var knallbra og våknet opp dagen etter med en stue FULL av skjolder og "helgedager".

Skrevet
Håper det! Hehe. Problemet er at jeg ikke kommer meg til kjøleskapet. Tørster i hjel og har blokkert dørene pga de to kattene som er gærne i huet... Ser nå bra ut nå hvertfall. Ferdig om en times tid max :)!

Som kan sammenlignes med å ha malt seg inn i ett hjørne... :applause:

Skrevet
insane like 0,37------>

Almost :lol:

Områdets eldste klesforretning brant i kveld:

http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article446824.ece

jomuf39yxrah13ayvyw4.jpg

xvc7zrxy2vh7ssl70b2n.jpg

9j7saiy3up30fcfepooh.jpg

En venn av meg oppdaget brannen idet den startet, han kontaktet amk umiddelbart, men fikk beskjed om ikke å bryte seg inn for å slukke.

Man kan jo lure på hva utfallet hadde blitt om han gjorde det.

En annen ting er jo at sentrum er stort sett fullstendig dødt på natta, så om brannen hadde startet ett par timer senere kunne det lett ha blitt langt verre.

Skrevet
Noe av det samme...

Temmelig mye mindre de gamle miniene ja, tøffe biler ;) Kjekk bil minien altså, Cooper D, økonomisk til og med :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Skrevet

Rått bilde, Wicky! :)

Verste med gamle Minien er at de faktisk har brukbar bakseteplass! Da jeg hadde min dro vi på flere en-times turer med to gutter bak uten noen klaging :)

ALLTID gøy å se en ekte Mini på veien, det blir aldri gammelt!

Skrevet
Awt: ingen dum pris det. Lang tid på montering da?

Å montere skjerm og computer tar en god halvtime. Kontrolleren tok kanskje en time i min bil, men sikkert lettere i din.

Skrevet
Nei kun kontrolleren + dekselet for min bil kommer på totalt 1800,- Plug'n play etter software oppdateringen.

Høres veldig rart ut. Må nok bytte fra ccc til cic modul også. ;)

Den der er tatt ut av sammenheng pga tidligere svar. Jeg ønsker kun å skifte kontroller. Ikke hele systemet [-o<

awt har svart på det andre...

Jeg har ikke fulgt med på tidligere svar. Trodde det handlet om oppgradering fra pre lci til lci i-drive.

:) nei du har korrekt om det var snakk om hele oppgraderinga. da må jeg nok også kjøpe nytt dashbord +++.

Skrevet

Du trenger ikke det. Den nye skjermen bruker akkurat samme plass som den gamle.

Skrevet

Dette tror jeg blir en meeeget lang dag! Skal være på jobb til klokken 7 i kveld, å har så godt som ingenting å gjøre.. Bahhh

Greit betalt da, men likevel?

Skrevet
Du trenger ikke det. Den nye skjermen bruker akkurat samme plass som den gamle.

Jeg har e82. Snakker vi kun den lille delen som byttes ut?

Der skjermen din er plassert nå vil den nye skjermen også komme. Hele rammen til den eksisterende skjermen må ut (den som blir igjen i dashen når skjermen vippes opp), men denne er en egen del og ikke en del av dashbordet.

Edit: her er en tysker som har gått fra vipp-opp-skjerm til CIC, men dessverre litt få bilder.

Dette tror jeg blir en meeeget lang dag! Skal være på jobb til klokken 7 i kveld, å har så godt som ingenting å gjøre.. Bahhh

Greit betalt da, men likevel?

Akkurat ferdig med 12 timer på jobb jeg, så nå er det natt. :)

Skrevet

Heldiggris! :P Skal jobbe natt resten av helga jeg og. Får håpe jeg blir satt til skikkelig jobb isteden for.. :P

Takk og lov for internett og kaffe sier jeg bare! :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...