Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

noekult: ... så vet du hvor/hvordan du kan ha ferie når Ferrarien kan kjøres... :)

Hahaha, kuleste videoen EVER! :D Paradis...

Har snakket med norske politifolk (som henviser til Kripos), bekjente innad i Vegvesnet (som henviser til politiet), franske menn som og har kontakter i politiet (hvor alle spør om franske vognkort og skiltnummer som jeg ikke har).

Tror jeg skal begynne å stjele biler :) :) :) Ingen som finner ut om de er stjålet eller ikke uansett :twisted: Jævla mislykka drittsystem...

Har sendt e-post til Kripos nå, og spurt om bilen. Får jeg ikke hjelp derifra, har jeg ingen sted å dra lenger :( I såfall tar jeg bare risikoen og setter bilen på skip til Norge innen april slik at den er her i mai...

Over til noe positivt: Vil anbefale Jacob's Autosupply! Behagelig service og delene kosta 1/3 mindre i forhold til f. eks. Mekonomen :) Ikke verst! De kan regne med en ny fast kunde 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooohhhh :D Ny Bmw, alt for lenge siden...

Får den til neste uke, e39 525d touring 2001 med alt av utstyr utenom m-pakke (dog ettermontert m fram fanger. Blir goooooood :)

Tips på billigeste stedet å kjøpe shadowline utv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sommerhjula på! Bilen er vasket og shinet utvendig og innvendig, tok meg tid til en aldri så liten motorvask også :) Skrubbet og vasket inni hjulbuene også, fy så mye dritt å møkk det samler seg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare folk drite i å si at de har lagt på sommer dekk :roll: *Misunnelig* Her snør det som aldri før , og var faktisk ute og brøyta riksveien i går :( Makan.. Håper jaggu det er vår når jeg kommer hjem fra sjøen igjen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til noe positivt: Vil anbefale Jacob's Autosupply! Behagelig service og delene kosta 1/3 mindre i forhold til f. eks. Mekonomen :) Ikke verst! De kan regne med en ny fast kunde 8)

Hehehe... Jacob Kielland er en gammel venn av meg. Det begynner å bli noen år siden jeg har snakket med ham nå, men vi hadde mye morsomt sammen... en hyggelig fyr... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i Oslo måtte man måke bilen for snø på morgeningen idag. Hvis det først skal komme snø, så får det komme nok til at det ligger på veiene, ellers blir det jo bare vått og slafsete, må lavere friksjon til for at mercedesen slipper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...