noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Enig med -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 noekult: ... så vet du hvor/hvordan du kan ha ferie når Ferrarien kan kjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Link til en "nostalgisk" historie fra en gammel sjømann i Kristiansund som beskriver sin førstereis fra gamle dager Hyggelig og morsom lesning! http://millenblogg.vgb.no/2010/12/01/de ... 2e5671%2C0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 noekult: ... så vet du hvor/hvordan du kan ha ferie når Ferrarien kan kjøres... Hahaha, kuleste videoen EVER! Paradis... Har snakket med norske politifolk (som henviser til Kripos), bekjente innad i Vegvesnet (som henviser til politiet), franske menn som og har kontakter i politiet (hvor alle spør om franske vognkort og skiltnummer som jeg ikke har). Tror jeg skal begynne å stjele biler :) Ingen som finner ut om de er stjålet eller ikke uansett Jævla mislykka drittsystem... Har sendt e-post til Kripos nå, og spurt om bilen. Får jeg ikke hjelp derifra, har jeg ingen sted å dra lenger I såfall tar jeg bare risikoen og setter bilen på skip til Norge innen april slik at den er her i mai... Over til noe positivt: Vil anbefale Jacob's Autosupply! Behagelig service og delene kosta 1/3 mindre i forhold til f. eks. Mekonomen Ikke verst! De kan regne med en ny fast kunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Oooohhhh Ny Bmw, alt for lenge siden... Får den til neste uke, e39 525d touring 2001 med alt av utstyr utenom m-pakke (dog ettermontert m fram fanger. Blir goooooood Tips på billigeste stedet å kjøpe shadowline utv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Da var sommerhjula på! Bilen er vasket og shinet utvendig og innvendig, tok meg tid til en aldri så liten motorvask også Skrubbet og vasket inni hjulbuene også, fy så mye dritt å møkk det samler seg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Kan ikke bare folk drite i å si at de har lagt på sommer dekk *Misunnelig* Her snør det som aldri før , og var faktisk ute og brøyta riksveien i går Makan.. Håper jaggu det er vår når jeg kommer hjem fra sjøen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Da vart lærlingsplass for to år, og sommerjobb i boks Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Over til noe positivt: Vil anbefale Jacob's Autosupply! Behagelig service og delene kosta 1/3 mindre i forhold til f. eks. Mekonomen Ikke verst! De kan regne med en ny fast kunde Hehehe... Jacob Kielland er en gammel venn av meg. Det begynner å bli noen år siden jeg har snakket med ham nå, men vi hadde mye morsomt sammen... en hyggelig fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ah, verden er liten! Da har jeg sett Lotus Elise på veien her i Oslo på sommerdekk - tror våren er offisielt her nå, vi kan si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 .... tror våren er offisielt her nå, vi kan si det sånn Definitivt... på lørdag får vi 20 varmegrader her i Århus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Og i Oslo måtte man måke bilen for snø på morgeningen idag. Hvis det først skal komme snø, så får det komme nok til at det ligger på veiene, ellers blir det jo bare vått og slafsete, må lavere friksjon til for at mercedesen slipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 .... tror våren er offisielt her nå, vi kan si det sånn Definitivt... på lørdag får vi 20 varmegrader her i Århus... I Trondheim har vi 40cm med nysnø og -1 grad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg misunner folk som bor i Trondheim så det er i grunn litt deilig at dere har kjipt vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg misunner folk som bor i Trondheim så det er i grunn litt deilig at dere har kjipt vær Misunner? Den må du utdype Jeg er bare her fordi jeg er student for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg