Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

383418_10150641127201497_19855571496_9529238_507638402_n.jpg

Jeg skjønner ikke noe av det. Det jeg mener er når man har ett apparat som feks bruker 1kw. Hvordan i svarte skal jeg regne om det til kw/t?

Betyr det at om det apparatet bruker 1kw pr time så blir det feks, 1000x0,46 øre. altså 460kr i timen? Høres ikke riktig ut for meg..

Selv om det er avgjørende må man vel klare å sette opp ett provisorisk regnestykke?

Shiieet.. Lærte alt det der i høst, nå husker jeg ingenting :P

Skrevet
Jeg skjønner ikke noe av det. Det jeg mener er når man har ett apparat som feks bruker 1kw. Hvordan i svarte skal jeg regne om det til kw/t?

Betyr det at om det apparatet bruker 1kw pr time så blir det feks, 1000x0,46 øre. altså 460kr i timen? Høres ikke riktig ut for meg..

Selv om det er avgjørende må man vel klare å sette opp ett provisorisk regnestykke?

Prisen er oppgitt pr kw/t, altså, bruker den 1 kw/t så koster det i følge fjordkraft pr i dag ca 27 øre pr time.

Skrevet

Jeg er litt mere harry og foretrekker vedfyrt stamp. ;)

Gratis varme og minimalt med vedlikehold.

Blir vell ikke slik massasje å styr i den vell?:P

Trodde disse massasjegreiene bare var for mennesker med klitoris? :mrgreen:

Ellers har man jo alltids ei kjærring i huset som kan da seg av massasjen. ;)

Skrevet
Har ikke du nettopp hatt bursdag?? Gratulere med vel overstått. :-):happybday:

Jo, det var visst noe slik. :?

Takk for det!

Skrevet

Prisen er oppgitt pr kw/t, altså, bruker den 1 kw/t så koster det i følge fjordkraft pr i dag ca 27 øre pr time.

Takk. :)

Skrevet
Hvor stort er det macus? 220x220? mye er 5kw i året da? i cash..

ca 5000kr

inkl nettleie etc så koster 1kw/t ca 1kr i gjennomsnitt her hos meg ivaffall, litt billigere på sommeren, og litt dyrere på vinteren.

Skrevet
Noen som har erfaring med nankang dekk? :P

Lurer på noen nankang NS2

sikkert bra til å spinne opp :)

Spinne opp? Neinei! Skal da på e23'n :)

Fungerer ok :) Bra til prisen, er ikke dårlige dekk .... Ofte godt nok :P

Side 2000 faktisk... Ja et meningsløst innlegg.....

Hvordan fikk du til det? :o

Skrevet
Noen som har erfaring med utendørs jakuzzi her? Drift, pris, størrelse osv?

Har et ute her med plass til 4 stk. Ca 1000 liter. Koster vel ca 500 i mnd i strøm(er 6-7 år gammelt nå)

+ kjemikaler osv. Usikker på årsforbruket men ca 1500-2000 kanskje.

Hvis det koster 500kr i mnd kan det vel umulig bli 1500- 2000 kr i året?

Det var prisen på kjemikaler ja. Man må jo ha i rense middel, filter, klor eller bromit osv.. Koster litt det å :-)

Når det gjelder forbruk er dette veldig opptil deg selv. Jeg har mitt på 40 grader hele året. Dette er ikke nødvendig sånn sett. Men gidder ikke vente på å få opp tempen før jeg hopper oppi. Jeg har i dag et bad fra sunbeltspas (.no) Det har en rense periode/oppvarming på minimum 2 timer pr 12t. Så starter jeg det kl 12.00 så går det til 14.00, starter så kl 24.00 og går til 02.00. De 20 timene i mellom er det ikke noe forbruk annet en om jeg skal bruke det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...