Tom K Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 En kompis kjørte på en huggorm ved Vindli hytta helt øverst i Gjøvdal 500 meter over havet, dette skjedde i dag og det er fortsatt høye brøytekante på stedet, så våren er ihvertfall på vei har lagt om til sommerdekk selv i dag, 14+ i skyggen sier meg at det var på tide å få av vinterhjula hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Fredrik: 20 grader!? Hvordan er det meldt i påsken? Er jo nesten fristende å sette hele familien i bilen og dra sydover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg misunner folk som bor i Trondheim så det er i grunn litt deilig at dere har kjipt vær Misunner? Den må du utdype Jeg er bare her fordi jeg er student for tiden. Det er favorittbyen min, og jeg har typ 40 venner der. Men det er altfor mye viktig som skjer/er i Oslo for tiden så jeg får ikke flyttet. Havner der eventuelt, forhåpentligvis, for det er et behagelig sted som jeg trives godt i Apropos sommerdekk, dette var utenfor leiligheta (Oslo) på 4. mai i fjor - sommerdekk går derfor ikke på før 15. mai for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Slik ser det ut utenfor idag. Noen og 20 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Det er favorittbyen min, og jeg har typ 40 venner der. Men det er altfor mye viktig som skjer/er i Oslo for tiden så jeg får ikke flyttet. Havner der eventuelt, forhåpentligvis, for det er et behagelig sted som jeg trives godt i Det er ærlig sagt og jeg forstår deg godt. Jeg er bare student her, men trives fortsatt veldig godt i byen. Dessverre har den ikke de kvaliteter jeg ser etter når jeg skal bosette meg. Trondheim har knall uteliv og mange trivelige mennesker, samt shopping er heller ikke noe problem. Det Trondheim ikke har sentralt er en fin skjærgård og kort avstand til fjell. Trondheim har jo bymarka og Munkholmen, samt mange koselige cafeer langs Nidelva. Jeg skal flytte om to uker fra der jeg bor nå og gleder meg til dette, men skal fortsatt bo i Trondheim i to år til. Etter dette blir det tilbake til Molde ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Det er favorittbyen min, og jeg har typ 40 venner der. Men det er altfor mye viktig som skjer/er i Oslo for tiden så jeg får ikke flyttet. Havner der eventuelt, forhåpentligvis, for det er et behagelig sted som jeg trives godt i Det er ærlig sagt og jeg forstår deg godt. Jeg er bare student her, men trives fortsatt veldig godt i byen. Dessverre har den ikke de kvaliteter jeg ser etter når jeg skal bosette meg. Trondheim har knall uteliv og mange trivelige mennesker, samt shopping er heller ikke noe problem. Det Trondheim ikke har sentralt er en fin skjærgård og kort avstand til fjell. Trondheim har jo bymarka og Munkholmen, samt mange koselige cafeer langs Nidelva. Jeg skal flytte om to uker fra der jeg bor nå og gleder meg til dette, men skal fortsatt bo i Trondheim i to år til. Etter dette blir det tilbake til Molde ! Rart å se at folk faktisk ønsker seg tilbake til Molde, om det er en by jeg aldri skal bo i så er det nettopp den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Idag blir motorsykkelen kjørt fra Oslo til Skien! Endelig! Enda en som tror at Porsche Cayenne er en offroader Bare denne har en fin twist mot slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Er ikke riktig så mye vårtegn i trøndelag enda nei.. Tatt ut stuevinduet for 2 min siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Idag blir motorsykkelen kjørt fra Oslo til Skien! Endelig!Enda en som tror at Porsche Cayenne er en offroader Bare denne har en fin twist mot slutten At det er mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Rart å se at folk faktisk ønsker seg tilbake til Molde, om det er en by jeg aldri skal bo i så er det nettopp den. Trives i Molde skjønner du, byen har den flotteste skjærgården jeg vet om. Knall muligheter for fjell, uten å måtte reise langt. Samt "kort" vei til topptur-muligheter rundt om i Romsdal. Dessuten er det ikke en stor by og den har greie skatemuligheter, men bra lagt opp til å komme seg fra A-B på brett (untatt nordbyen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 På bygda som duger, eller ett sted hvor folk tar minst mulig solarium, ikke språker i ett kjør og ikke skriver ufornektelige ubrukelige blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 På bygda som duger, eller ett sted hvor folk tar minst mulig solarium, ikke språker i ett kjør og ikke skriver ufornektelige ubrukelige blogger. Uening, enig, enig og enig. Jeg er imot slikt glattingfakta som Moldespillerne valser rundt med. De ser nesten ut som jenter iblant, ikke bedre er det på Molde vgs., hvor alle skal herme etter MFK-spillerne med sleik og overbrun som følge av overdreven bruk av både solarium og brunkrem. Bloggerne vil jeg ikke gå inn på engang, så jeg blir ganske flau. Sier jeg til noen at jeg er fra Molde, så spør alle "Åh, kjenner du Lars Tangen, Sintebloggern, osv osv".. Selvfølgelig gjør jeg ikke dette ! Bortsett fra dette så er Molde en fin by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Har fått Go Pro Motorsport i posten i dag, samt en oransje BMW 2002 touring 1:18. Rene julaften! Venter på minnebrikke kjøpt på ebay, så skal jeg testfilme litt! Kameraet er helt rått lite, fikk meg en liten latter da jeg så det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 På bygda som duger, eller ett sted hvor folk tar minst mulig solarium, ikke språker i ett kjør og ikke skriver ufornektelige ubrukelige blogger. Uening, enig, enig og enig. Jeg er imot slikt glattingfakta som Moldespillerne valser rundt med. De ser nesten ut som jenter iblant, ikke bedre er det på Molde vgs., hvor alle skal herme etter MFK-spillerne med sleik og overbrun som følge av overdreven bruk av både solarium og brunkrem. Bloggerne vil jeg ikke gå inn på engang, så jeg blir ganske flau. Sier jeg til noen at jeg er fra Molde, så spør alle "Åh, kjenner du Lars Tangen, Sintebloggern, osv osv".. Selvfølgelig gjør jeg ikke dette ! Bortsett fra dette så er Molde en fin by Hehe, en moldenser med vett i hodet, det er sjeldent man finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gjett om jeg var en glad kar istad ! Cruiza i ca 140 på firefelten, kommer så til ett sted politiet pleier og stå, på toppen av påkjøringa til motorveien. Hvertfall så pleier jeg alltid og bremse ned der men tenkte fakk it og cruiza videre og bestemte meg for og snu hodet raskt opp der istedet... snur hodet og woho der står det 2 snut biler og en dude med laser ! Tror aldri jeg har smelt foten på bremsen så fort men likevell prøvd å gjøre det diskreet hehe.. bare flaks de ikke kom etter meg må være syke bremser på sierran eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg