Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

faen da fredrik90 og kongstian!

dere må ha kustus på damene!

når jeg sa at jeg ville ta mc-lappen for en del av skattepengene, så var det så greit atte ;)

Skrevet
Skulle til tider ønske jeg ikke hadde Kjæreste ! :)

Ja jeg skjønner deg meget godt til tider :wink: Jeg ble så glad da jeg fikk penger igjen på skatten, endelig kunne jeg kjøpe skikkelige sommerfelger til E90en :D Men så leste ho om planene mine her på forumet og da ble det bråk gitt... :roll:

Alt av ledig kapital skulle visst ofres til husbygginga, og hvis jeg kjøpte felger for den så var vist det KJEMPE urettferdig :(

Nye felger må man no få lov å kjøpe om man vil, men samtidig ser jeg kjæresten din sitt syn. De pengene du bruker på felger vil du aldri få igjen ved salg av bilen. Da er det mest lønnsomt å bruke på husbygging :)

Men ja, likevel er det en fryd å kjøre rundt på nye felger 8)

Skrevet
Skulle til tider ønske jeg ikke hadde Kjæreste ! :)

Ja jeg skjønner deg meget godt til tider :wink: quote]

Jepp men gud og skjønt det er og ha en kjæreste/kone samboer også (syntes jeg) min har i hvertfall spart meg for masse penger :D

Men hu ble ikke så blid da jeg kjøpte nye felger uten og si det her om dagen da jeg ringte hu og ba hu ta imot en bring fyr som kom med en liten pakke :D

Skrevet

Statens vegvesen har vel økt bilparken sin med 70%, ser vegvesen biler overalt.. De har rustet opp masse vektstasjoner til kontrollplasser for personbiler hvor de står og henger, særlig er det kontroll i hele området her på kveldstid på en godværsdag!

Skrevet
Statens vegvesen har vel økt bilparken sin med 70%, ser vegvesen biler overalt.. De har rustet opp masse vektstasjoner til kontrollplasser for personbiler hvor de står og henger, særlig er det kontroll i hele området her på kveldstid på en godværsdag!

Er vel en grunn til det .......

Kan jo kjøpe eu kontroller.......

Mye rånere med litt som er uten for reglene .....

Fylle kjøring,rusa på et eller annet ...

Hjemme lagde senke sett ...

Blang slitte dekk...

Sveisa diff ......

Skrevet
Hmm...men de som ikke har lappen nå kan vel egentlig bare ha bil i orden så er det små sjangser på å bli stoppet?

Ja, det har jeg også tenkt på.

Men politiet har jo fremdeles rutinekontroller da..

Skrevet

Og så driver jo statens vegvesen med en god del andre saker enn å kontrollere tilfeldige biler også da, så somregel er det kun positivt at de er ute og kjører.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...