awt Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Det er den helt siste når man vipper opp skjermen og har fått ut luftedysene oppe, skrudd ut alt man kan osv, da er det disse kommer til hjelp. Setter dem inn på siden av skjermen for å løsne festene på siden. You see? Ikke helt. Når du har gjort alt dette og skrudd ut de fire skruene som holder skjermen, er den jo helt løs.
-Erik- Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Scania? Har du ikke tute/kompressorhorn? Men ja, jævlig tett!!
asv Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Jævla udyr. De fleste av de kommer med våren. Synes de fleste popper opp ca midt under tour de france jeg Alle skal leke hushovd eller armstrong
Tzunami Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 det er bare å glemme å kjøre gamle mossevei uten å møte på syklister, de er der til alle døgnets tider!
Robkill Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 det er bare å glemme å kjøre gamle mossevei uten å møte på syklister, de er der til alle døgnets tider! Skremte noen der i stad! litt ivrig på gassen i andregir, samt vått føre.. ble å banke på turtallsperra et lite stykke før bilen bestemte seg for å skyte ei stikkflamme
wicky124 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Duden holdt på i ca 4min før jeg begynte å filme faktisk... Jeg hadde forøvrig nettop kjørt sjuern ut fra samme plass så SÅÅÅ vanskelig var det ikke få bilen inn der...
Robkill Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 hahahah se bort ifra musikk valget Så du valgte det faktisk?
asv Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Rart med det. En i klasse min hører BARE på sånn musikk
FredrikE24 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Duden holdt på i ca 4min før jeg begynte å filme faktisk... Jeg hadde forøvrig nettop kjørt sjuern ut fra samme plass så SÅÅÅ vanskelig var det ikke få bilen inn der... Hvor var den sølvfargede engelskregistrerte Lagunaen når du filmet?
Anbefalte innlegg