Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alternativt kan du kanskje ikke fått en av kontaktene på baksiden av instrumenthus ordentlig på plass???

Skrevet
I was wondering... Om jeg senker bilen kun bak...vil den få negativ camber automatisk?

Kommer ann på oppbygginga av understellet ditt det, på e30 - ja, på e28 særs lite, om jeg husker rett. Tipper det er jaggen du snakker om, å da har jeg ikke peiling..

tenkte på Merce coupeen min...

Skrevet
Alternativt kan du kanskje ikke fått en av kontaktene på baksiden av instrumenthus ordentlig på plass???

Skal dobbeltsjekke i morgen! Er helt sikker på at begge sitter #-o

Skrevet
316: Keskin KT1?

Tipper OZ Futura !?

Tror ikke det er OZ, de er 16" med 205. :-)

Skrevet
316: Keskin KT1?

Tipper OZ Futura !?

Tror ikke det er OZ, de er 16" med 205. :-)

17x8,5 rundbaut med 215/40... Trenger jeg å valse? Gjelder E30, selvfølgelig. Jeg vet dessverre ikke ET, men skal sjekke det opp.

Tror det bare var et illustarsjons bildet av felgen ! Bildet var av en 16" felg istedet for 17".. Slik jeg oppfattet det ;)

Skrevet

Tror det rett og slett er nåla som sitter fast! Det ser veldig slik ut, at nåla på en eller annen måte har satt seg fast... :applause:

Skrevet
I was wondering... Om jeg senker bilen kun bak...vil den få negativ camber automatisk?

Kommer ann på oppbygginga av understellet ditt det, på e30 - ja, på e28 særs lite, om jeg husker rett. Tipper det er jaggen du snakker om, å da har jeg ikke peiling..

tenkte på Merce coupeen min...

W123`n min var senka 50/50, var ikke mye negativ camber på den i allefall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...