knut_olestad Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Hahaha, værste jeg har sett!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34418416 3 gang på noen dager at den er oppe
StianA Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 hmm... Er dette sånn bankelodd i felgkanten mot dekket? Eller vanlig klistre-på-lodd? Ser veldig ut som klistre lodd Haha... dagens! Føler med deg. Takk Var borte på dekk stedet nå spydige folk, påsto at det ikke var plass på baksiden men etter en stund ga de seg og skulle legge loddet på baksiden Tar sikkert 2-3 nye dager Ubrukelig og ha loddet der da i hvertfall når jeg skal hjem og shine opp felgene med ny lakk
ls44mm Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Herregud, for no møkka mennesker!!! Var ikke plass på baksiden?! 2-3 nye dager? HVA? det er jo maks 10 min å avbalansere de på nytt da!! Huff, du er snill menneske hehe jeg hadde nok forlanget det å få fiksa NUH, skal til tross alt på bilen straks og jeg skal av gårdet osv Pynta på litt... Men nå vet du ihvertfall hvor du IKKE skal avbalansere felga dine.
Fredrik 90 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 hmm... Er dette sånn bankelodd i felgkanten mot dekket? Eller vanlig klistre-på-lodd? Ser veldig ut som klistre lodd Ojsann, se der ja Den var ny Må da være en lærling eller noe sånt som har gjort detta, en som jobber med dette til daglig ville aldri gjort det slik
StianA Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Herregud, for no møkka mennesker!!! Var ikke plass på baksiden?! 2-3 nye dager? HVA? det er jo maks 10 min å avbalansere de på nytt da!! Huff, du er snill menneske hehe jeg hadde nok forlanget det å få fiksa NUH, skal til tross alt på bilen straks og jeg skal av gårdet osv Pynta på litt... Men nå vet du ihvertfall hvor du IKKE skal avbalansere felga dine. Gadd i grunn ikke å kjefte på han stakkars lærlingen som tok over da de andre folka skulle til lunsj, stakkars fyren sto bare og klødde seg i hue hehe MEn skulle få de etterpå hadde uansett ikke tid til og vente på de da jeg måtte fyke avgårde på jobb igjen
asv Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Fikk lagt på dekk på rc090ene mine nå denne helga, og han satt ett lodd på utsiden på en av felgene.. er det noen grunn til å gjøre det? Alle andre lodd var på innsiden.. Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk
scoot Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Jeg hadde fått de til å bytte, ser jo helt hore ut.
Skaar Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Hehe, mine BBS Rc090 var fulle i lodd på utsiden da jeg kjøpte e39en, så faen ikke ut. Amatørmessig å legge loddene på utsiden.
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Noen som vet hva dette er: S529A MIKROFILTER Fant det i utstyrslista på bilen min.
VegarVS Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 er vel at du har mikrofilter i bilen.filteret som sitter bak hanskerommet i forbindelse med rensinga av luft som kommer inn i ac.
Jordfræsar Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Er ikke det under panseret nærmest dashbordet. Ligger inni plastdekselet i toppen der.
Jordfræsar Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Lite tips for en ellers regnfull blåmandag. Claser'n har åpna ny nettbutikk med 20% på alt av varer online + gratis frakt frem til 29.04. http://www.clasohlson.com/no/ Kos dykkar karar! (Siden er jævla treig når sikkert halve norge er på samtidig.)
ingard Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Noen som vet om samletråder med bilder av e46 coupe? (bare coupe)
Anbefalte innlegg