Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm... Er dette sånn bankelodd i felgkanten mot dekket? Eller vanlig klistre-på-lodd?

Ser veldig ut som klistre lodd 8)

g52zhizgscq3792nbkvl.jpg

Haha... dagens! Føler med deg.

Takk :D

Var borte på dekk stedet nå spydige folk, påsto at det ikke var plass på baksiden #-o men etter en stund ga de seg og skulle legge loddet på baksiden :)

Tar sikkert 2-3 nye dager :roll:

Ubrukelig og ha loddet der da i hvertfall når jeg skal hjem og shine opp felgene med ny lakk :D

Skrevet

Herregud, for no møkka mennesker!!! Var ikke plass på baksiden?! 2-3 nye dager? HVA? det er jo maks 10 min å avbalansere de på nytt da!! Huff, du er snill menneske hehe jeg hadde nok forlanget det å få fiksa NUH, skal til tross alt på bilen straks og jeg skal av gårdet osv :P Pynta på litt... Men nå vet du ihvertfall hvor du IKKE skal avbalansere felga dine.

Skrevet
hmm... Er dette sånn bankelodd i felgkanten mot dekket? Eller vanlig klistre-på-lodd?

Ser veldig ut som klistre lodd 8)

g52zhizgscq3792nbkvl.jpg

Ojsann, se der ja :shock: Den var ny :lol:

Må da være en lærling eller noe sånt som har gjort detta, en som jobber med dette til daglig ville aldri gjort det slik #-o

Skrevet
Herregud, for no møkka mennesker!!! Var ikke plass på baksiden?! 2-3 nye dager? HVA? det er jo maks 10 min å avbalansere de på nytt da!! Huff, du er snill menneske hehe jeg hadde nok forlanget det å få fiksa NUH, skal til tross alt på bilen straks og jeg skal av gårdet osv :P Pynta på litt... Men nå vet du ihvertfall hvor du IKKE skal avbalansere felga dine.

Gadd i grunn ikke å kjefte på han stakkars lærlingen som tok over da de andre folka skulle til lunsj, stakkars fyren sto bare og klødde seg i hue hehe :D

MEn skulle få de etterpå hadde uansett ikke tid til og vente på de da jeg måtte fyke avgårde på jobb igjen :)

Skrevet

Fikk lagt på dekk på rc090ene mine nå denne helga, og han satt ett lodd på utsiden på en av felgene.. er det noen grunn til å gjøre det? Alle andre lodd var på innsiden..

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Skrevet

er vel at du har mikrofilter i bilen.filteret som sitter bak hanskerommet i forbindelse med rensinga av luft som kommer inn i ac.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...