Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager kan BMW tilby deg som matcher denne Yamaha´en? Umiddelbart virker det som om en E82 M Coupé kanskje er BMW´en for deg... :)

S100RR

S1000RR er heftig! Dynokjørte en slik for noen uker siden.. ble "bare" 182hk på bakhjulet, men var sinnsykt rått å dra igjennom alle girene uten å clutche eller slippe gassen.. (quickshift) :twisted:

Skrevet

S1000RR er heftig! Dynokjørte en slik for noen uker siden.. ble "bare" 182hk på bakhjulet, men var sinnsykt rått å dra igjennom alle girene uten å clutche eller slippe gassen.. (quickshift) :twisted:

Den er helt sikkert rå, men jeg tenkte mest på bil siden vi er her inne. Det er to veier å gå... BMW som litt mer enn ren transport (som jeg praktiserer) eller noe mer heftig som f.eks 1M Coupé... :)

Skrevet

åssen er det å handle av folk på bimmers som ikke er "Top rated seller" ??! stor sjangs for å bli lurt når man bruker Paypal?

Skrevet

Du mener ebay?:) liten risiko? Paypal har alltid ordnet opp hvis det har blitt noe tull for meg. Har skjedd kanskje 15 av totalt 500 handler på eBay:) gyldne regelen: betal KUN via paypal:)

Skrevet

Mente sellfølgelig Ebay.. tenkte vell bimmers mens jeg skrev. haha.. ja, betaler med Paypal! leiter etter forsterka clutch til 540`n å det finner jeg pent lite av.. !!

Funnet denne.

http://www.ebay.com/itm/Spec-Stage-5-Cl ... a9&vxp=mtr

Men skjønner ikke helt. står at den tåler 275 ft-lb /tq. er ca 372nm om kalkisen fungerer. men 540`n har jo 400nm orginalt.. så åssen forsterka clutch er dette :P ?

Skrevet

ikke million nei ;) men, ja, holder kanskje med noe litt mindre. men, noen som har no erfaringer eller? eller noen sider som selger god clutch til disse bilene?!

Skrevet
å du er fornøyd med den? :)

Er forsåvidt det, men ville ikke kjøpt en så overdimensjonert clutch om jeg skulle gjort det igjen. Holder med en som tåler rett over det pressa leverer.

Skrevet

ikkesant ! nei. må slutte å bruke denne på bane. ryker bare ting , så skal igang på clutch bytte på zx`n imorgen, å sveise ferdig buret osv. så får eller leike med den :)

å beholde 540`n som bruksbil. er jo det den blei kjøpt som ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...