knut_olestad Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hver sommer er det noen som setter ut badeender i en liten dam rett ved veikanten ett lite stykke nedom Trollveggen, må nesten opp å sette ut noen selv en dag
FredrikE24 Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Tatt ut BMWen idag og fått tatt en real vask. Forøvrig er Wicky nettopp blitt observert i Ski i sin blå Löwer Benz E500.
Mexos Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Fikk vasket og shina i dag jeg og Imorgen er det foringsbytte på merkeverksted, så er bilen tipp topp og klar for ny sesong
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Haha, ser dere seriøst det? Eller har det vært snoking på fjasbokji?
Tzunami Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hadde jeg hatt deg på fjørbokji så kanskje men så det ikke før det ble kommentert
asv Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Brukte CSI teknologi og så en refleksjon i buss skiltet bak der, som viste speila på sykkelen, som igjen viste bilen! (Men neida, en felles venn på facebook likte eller kommenterte bildet tidligere i dag)
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hadde jeg hatt deg på fjørbokji så kanskje men så det ikke før det ble kommentert Ikke dårlig fjasboka! Jasså, driver og snoker altså? Brukte CSI teknologi og så en refleksjon i buss skiltet bak der, som viste speila på sykkelen, som igjen viste bilen!(Men neida, en felles venn på facebook likte eller kommenterte bildet tidligere i dag) Eksos det da sikkert
Anbefalte innlegg