Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha lææææættis hehe

Kappe det som kappes kan kappe?! Whoot? Burning uten diff, volvo med kappa fjører ( hoved konkurenten til m-tech understell btw) og bare lættis oppsett egentlig!!

Digg kar`n helt vilt! Minte meg også om en som jeg har gått på u.skole med. Måtte sjekke navn to ganger hehe

http://www.vgtv.no/#!id=52510

Og til deg med bil og kjøper osv... Mann, tenk deg om hvordan det hadde vært for deg? Du ringer en 2 uker seinere og sier topppakningen er gåen? Ettet 15`` burning osv? De hadde ikke fått ei krone tilbake!

SÅ ta det rolig, konfronter han med det, og skal han lage sak ut av det, ja så gå imot`n! Heller bruke spenn på advokat enn på han/bilen tilbake. Makan til folk assa!! Og kommer han på døra di og skal true/ha penger så får du gi han to tette og en badehette! Enkelte eier ikke grenser for frekhet!

Skrevet
Vel, er vel strengt talt kjøpsloven eventuelt som gjelder :P Det er per definisjon ikke et forbrukerkjøp siden det er salg mellom to privatpersoner. Ta kontakt med en advokat, forklar han saken og hør om råd til fremgangsmåte. Det er det aller enkleste. Ring NAF om du er medlem der :)

Enig! ring naf!! Det går ikke 2 uker før du merker at toppen er gått, det merker du i løpet av minutter eller timer.

Enhver person med litt peiling vet det, og de vet og at ingen normale mennesker kjører 2 uker med føkka topp!!

Skrevet

Både Kia og Hyundai (som stort sett er det samme) har noen "premium"-biler som ikke er tilgjengelige her.

Skrevet
'Nå sier han det at han kan godta å få 10.000kr, også er saken ute av verden.

ellers så måtte han bruke forbrukerkjøpsloven og annullere kjøpet.

Jeg skulle få tenke på det til i morgen.

what to do?

Det første du bør gjøre er å lese tipsene du har mottatt tidligere. Det gir deg svar på din problemstilling. Jeg syntes du viser tegn til usikkerhet, er det tilbakeholdt noen opplysninger?

Skrevet

Jeg blei bare oppgitt når jeg så den tidligere..håper så sykt han "spiller"(skuespill), og ikke er slik :lol:

Meen, så er ikke han så ille iforhold til diverse folk fra notodden #-o

Skrevet

En liten "fail" fra en lærer på Re VGS her http://www.sb.no/nyheter/fylkeskommunen ... -1.7215500

Eneste er at av di 30.000 så fikk folk meldingen opptill 6 ganger, så dette kommer nok til og koste Vestfold Fylkeskommune oppimot 30 lapper haha :P Læreren ble lagt ut på en facebook side med link til facebooken sin, e-mail og mob nummert med oppfordring at alle sendte melding til henne om at di ikke kunne komme på prøven like mange ganger som di hadde fått den dumme ledinga spæmmandes inn på tlf... tipper ho har bytta nummer for og si det sånn :D

Skrevet
En liten "fail" fra en lærer på Re VGS her http://www.sb.no/nyheter/fylkeskommunen ... -1.7215500

Eneste er at av di 30.000 så fikk folk meldingen opptill 6 ganger, så dette kommer nok til og koste Vestfold Fylkeskommune oppimot 30 lapper haha :P Læreren ble lagt ut på en facebook side med link til facebooken sin, e-mail og mob nummert med oppfordring at alle sendte melding til henne om at di ikke kunne komme på prøven like mange ganger som di hadde fått den dumme ledinga spæmmandes inn på tlf... tipper ho har bytta nummer for og si det sånn :D

Æhm...Har du lest artikelen? Siterer;

Hver tekstmelding koster cirka 22 øre per stk. Hadde kun de tre som egentlig skulle hatt meldingen, fått den, ville det kommet på 66 øre. I steden får Vestfold fylkeskommune en regning på i overkant av 6.600 kroner.

Hvor får du fra at det kommer til å koste 30k?

Og hva som er så hurra at hun ble lagt ut på facebook og andre sendte sms tilbake? er jo ikke hennes feil, men systemet sitt! Kan jo skje med hvem som helst, til og med deg f eks?

Skrevet

Vel, må jo innrømme at jeg ikke er noe "ungfole" lenger.. Her er ett bilde fra den tiden jeg var ung og rånet rundt døgnet rundt. Legg merke til prisen på bensin og diesel. :-)

e8x1hvm0upnlbeoflz8q.jpg

Skrevet

Jøss! Hva var det som fikk folk til å velge bensinbil på den tiden når dieselen kosta nesten halvparten?

Mener å ha hørt om noe ekstra avgifter på dieselbiler i "gamledager" uten at jeg kan ta igjen hva det gikk ut på.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...