Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Noen andre som følger med på "Helt Perfekt" ? Haha, genial serie! Det eier ;D Men har du sett "orginalen"? Altså den danske serien Klovn? XD Det eier enda mer!
asv Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg har sett Klovn, og for meg så virker det som et dårlig kleint forsøk på å lage no morsomt.. Virker som at de har prøvd seg litt i retning av god gammaldags britisk humor, som f.eks. Fawlty Towers, og feilet hardt! Ellers så har jeg vert på skolen en liten halvtime nå, begynner igrunn ikke før klokka 10 Har aldri vert her før klokken 8 før, og det var jaggu meg stille her da
ls44mm Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Men har dere sett "originalen"? Altså den amerikanse som heter Curb Your Enthusiasm? Det er vell starten på "den type" serier. Btw, se klovn the movie haha sykt lættis film
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Men har dere sett "originalen"? Altså den amerikanse som heter Curb Your Enthusiasm? Det er vell starten på "den type" serier.Btw, se klovn the movie haha sykt lættis film Den Curb serien må være noe av det verste ever...
awt Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 "In China at least if we take the 7er into consideration the car achieves 52% of global sales , having dislodged the US from the no 1 position. The average age of a 7er owner in China is 28, nine out of ten 7ers sold in China are fully specified via BMW individual , and around five out of ten or thereabouts are the flagship 760Li . When everything is taken into consideration - The 7er does make a lot of profit for BMW."
ls44mm Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Såppas... Jaja, noe må de få igjen for etter så mye lidelse på skolebenken http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/ ... d=10065634
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 TOUR DE FISSE!! For de som har sett filmen.Jeg og Mads (316) var forresten på Bamsebo camping i fjor ;D Det var desverre fullt. Men vi fisket i gudenåen da^^ Uten hell. Fant heller ikke hytta de overnattet på :/
asv Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har sett en del av Curb you enthusiasm med Larry David ja, men det begynner å bli mange år siden. Er nok ned samme gate det programmet også. Kan ikke si at jeg er så stor fan av det heller, men foretrekker det over Klovn da Larry David i utgangspunktet er en morsom fyr. Han i klovn virker bare mentalt forstyrret og lettere tilbakestående..... Kan si det sånn da: Å bassere en serie på kleine situasjoner er morsomt maks et par få ganger. Når man skal parodiere det på alle mulige språk og med diverse tolkninger så er det dømt til å ende opp ræva...
NBCustom Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10065603 Ny Aston Martin, sikle max.
Fredrik 90 Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10065603Ny Aston Martin, sikle max. Ja DB9 er vel på vei ut bakdøra nå etter 7 år på markedet, men fy for en lekker bil den fortsatt er Den ikke så verst ut den der heller
Anbefalte innlegg