Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er flott med fjellene i bakgrunnen... fint bilde... 8)

Jo takker for det :) Men om det i utgangspunktet skulle vært fint, så hadde jeg ikke tatt bilde bak vindskjermen. Det var vel et stemningsbilde fra mitt ståsted det skulle være!

Edit: Testet forresten en ny vinkel på GoPro idag :-)

http://youtu.be/ocB5riJI8QY

Gleder meg til det blir ordentlig varme og båtlivet begynner på fullt!

Skrevet
Jeg leverte mitt direket til canon, og sålenge du har kvittering og kameraet er under 5 år så går det meste på garanti ;) de byttet heleinnmaten på mitt 400D, kostnadsfritt for meg :D hadde riktignok vært billigere for dem å gi meg et nytt kamera men:P

Har verken kvittering og kameraet er eldre enn 5år. Er det noe å samle på da? :P

Du kan få prisoverslag på hva det koster, pleier å koste hundrelapp eller to for et prisoverslag, så kan du jo vurdere selv om det er verdt det ;) men kameraer blir billigere og billigere for tiden, så spørs om du heller burde investere i et nytt og bedre et ;)

Skrevet
H&R spacere. Koster like i underkant av en million på GS, og ca 1500 hos Turner Motorsport.

Så kjedelig.. :mrgreen:

Skrevet
Har du montert coilovers nå Jokkke? Og har du originale felger som skal på? Eller hadde du kjøpt felger med lavere et?

Coils blir montert imorgen, og felgene kommer på torsdag eller fredag (GS retro med ET20)

Blir kanskje M3 sideskjørt og M3 bakfanger og nå.. :mrgreen:

Skrevet

Var tenkt å montere coilovere i morra jeg også, men må ha fatt i nye tårnlager og spacere først. Tårnlager blir GS, spacere må jeg få fatt i litt billigere.

Skrevet
Var tenkt å montere coilovere i morra jeg også, men må ha fatt i nye tårnlager og spacere først. Tårnlager blir GS, spacere må jeg få fatt i litt billigere.

Pris på tårnlagere da? Skulle kanskje hatt..

Bytter du alle 4 da eller?

Skrevet

Blir vel å bytte alle ja. Bak var de nesten gratis, framme skulle de vel ha 600 pr stk. GS var faktisk billigere enn koed og schmiedmann tror jeg. 600pr stk var til m3, hakket billigere til vanlig 3-serie tror jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...