Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flere som ikke får opp bilder her nå :( ?

ble gjort en endring etter ønske. Men Vetta faen hva de gjorde. Funker hvertfall ikke.

Var/er også kontroll nordover mot Lillehammer med det nye kameraet tror jeg.

Da tror jeg vi er oppe og går igjen - fint med tilbakemeldinger dersom noen oppdager noe! Har testet i Tapatalk og generelt på forumet. Har også lagt til en ny funksjon som konverterer bilder til linker i stedet for å vise bildene om igjen i siteringer. Håper det faller i schmak.. :)

Sitat fra bimmers sin facebook side :)

Skrevet
Men skal vel ikke skje når man ikke siterer?

Nei, men derfor han vil noen skal si ifra om det er noe problemer.. Jeg har ikke problemer :D

Skrevet
Møtte en F10 sidelengs i en rundkjøring idag, overraskende nok var sjåføren en godt voksen herremann(50+) i dress. Synes det var litt moro jeg :)

De gamle er eldst og bør ikke undervurderes... 8)

Skrevet
Møtte en F10 sidelengs i en rundkjøring idag, overraskende nok var sjåføren en godt voksen herremann(50+) i dress. Synes det var litt moro jeg :)

Helt klart! Smilende var han også, men det er vel ikke så rart :wink:

Skrevet

Helt klart! Smilende var han også, men det er vel ikke så rart :wink:

Nei... ikke hvis det var en F10 med litt krutt... :)

Skrevet
noen som vet hvilken måned BMW bytter årsmodell?

Normalt er det september (09), men det gjøres unntak.

Er ikke det slik at om du bestiller i Juni/Juli så får du den levert i f.eks september og da som 2013 modell?

Mener jeg har sett det en plass...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...