liffi Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Åja, sto dagen etter på den jeg tok i går... Min første, btw ! Er litt forskjellig fra studio til studio ! Gratulerer med første blekket
Anders92 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Ok. Denna var tørr, men god. http://translate.google.com/ Oversett Norsk -> Engelsk Og skriv " Menn er menn, og menn bør vaske huset " Så skal dere få se noen visdomsord.
Dirty Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 er det noen her inne som vet om VW transporter T4 pickup, er bygd på ramme? sånn som hilux osv der kassa bare er skrudd i ramma
carburetion Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 er det noen her inne som vet om VW transporter T4 pickup, er bygd på ramme? sånn som hilux osvder kassa bare er skrudd i ramma har sånn skranglekassa på jobben. tåler IKKJE å kjøyra i revers ! og dei er rammebygd meiner eg
Dirty Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 er det noen her inne som vet om VW transporter T4 pickup, er bygd på ramme? sånn som hilux osvder kassa bare er skrudd i ramma har sånn skranglekassa på jobben. tåler IKKJE å kjøyra i revers ! og dei er rammebygd meiner eg Hehe gode biler det har fått endel feil med rust i indre kanaler osv på Eu kontroll men er den rammebygd så kan den vel være så rusten den bare vil i kanaler ? sitter jekkfeste også i kanalene som er kleine
Anders92 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hva skal sånn enkelt og greit til for å godkjenne en 318is e36 som 325? Hva mer enn bremser og motor?
haybimmsen Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hva skal sånn enkelt og greit til for å godkjenne en 318is e36 som 325? Hva mer enn bremser og motor? Diff, mellomaksling kasse stikkaksling? Is modellene er vell forsterka eller?
///FredriK.S Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hva skal sånn enkelt og greit til for å godkjenne en 318is e36 som 325? Hva mer enn bremser og motor? Skal handle deg billigbilen uten motor og interiør?
ls44mm Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Fikk endelig tatt tatto'n idag Navnet til guttungen! ( ser møkkette ut på bildet, ikke ferdig rensa ) er stoor fornøyd med åssen det ble [ Bilde ] Liker de greiene der!!! Guttungen til en av mine aller aller neærmeste kompis heter også Elias, og er født i desember 2011... Så er ikke lang unna deg gitt Ble pappa til ei lita jente i mars jeg da, og det skall seff settes i ink på kroppen. Denna gangen offrer jeg hele venstre side av bryst/ribbein/rygg og helt ned til hofta... Blir en stor og lang jobb, men jeg har da ikke dårlig tid hehe
ls44mm Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34842946GUD så fin! Åh... Retro... Begynner jeg å bli gammal? PS. Og jeg som ikke kommer overens med fwd
Anders92 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hva skal sånn enkelt og greit til for å godkjenne en 318is e36 som 325? Hva mer enn bremser og motor? Skal handle deg billigbilen uten motor og interiør? Lurte på det. Skal hente 325 banebil til Lørdag som jeg skal selge i deler. Har allerede kjøper på karosseriet med bur osv. Og detta er samma karen som har det 318is karosseriet som du nevner. Og jeg må ha en billig bruksbil til neste år, da jeg ikke har råd til noe så dyrt som det jeg har nå.. haybimmsen: Hvor skal forresten de forsterkningene i karosseriet være? Trudde alle coupe karosseria var like, bortsett fra nyere m3, jeg?
Anbefalte innlegg