Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er verdt å bruke noen ekstra kroner på 180HK versjon av F10 520da kontra 163HK?

Sitter å nesten signerer en avtale på en 2011 520da M-Sport med 163HK.

Har prøvd begge idag men kan ikke si jeg merket så mye forskjell på de jeg prøvde.

Skrevet

Fan, det har begynt å komme fremmede folk bort og si at de liker bilen min og spørre å grave om motor å sånn. Håpte å klare å holde den borte fra folkemunne men er vel for lett å fyre opp i lyskryss tenker jeg.. :)

Skrevet

For å sitere en jeg møtte på fylla en gang: "Mintu er det eneste du kan fortsette å drikke, selv etter at du har spydd!"

Skrevet
325 med effektanlegg ;)! Hadde lett tatt den.

Tror det de tenker er, en gammal firkantet sjasjonsvogn, den skal jeg kjøre rævva av.

Alt fra guttonger i toyota carina til 60åringer i mercedes ml.. Men de har nu ikke klart det ennå, og det er vel grunnen til at folk er nysjerrige.. :P

Skrevet
For å sitere en jeg møtte på fylla en gang: "Mintu er det eneste du kan fortsette å drikke, selv etter at du har spydd!"

Nesten som "tankegangen" min på byen, når jeg blir full nok blir jeg så mett på øl at det er kvalmende. Men sprit, det klarer man alltids å drikke.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...