Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
325 med effektanlegg ;)! Hadde lett tatt den.

Tror det de tenker er, en gammal firkantet sjasjonsvogn, den skal jeg kjøre rævva av.

Alt fra guttonger i toyota carina til 60åringer i mercedes ml.. Men de har nu ikke klart det ennå, og det er vel grunnen til at folk er nysjerrige.. :P

Kjenner til det. Jeg har dog blitt frakjørt av en Golf! :lol: Men blant annet en Maserati Biturbo med en gammel kakse fikk smake på minikrutt i et lyskryss! Skal si det gamle gliset hans fikk en annen vinkel etterpå.

Skrevet
325 med effektanlegg ;)! Hadde lett tatt den.

Tror det de tenker er, en gammal firkantet sjasjonsvogn, den skal jeg kjøre rævva av.

Alt fra guttonger i toyota carina til 60åringer i mercedes ml.. Men de har nu ikke klart det ennå, og det er vel grunnen til at folk er nysjerrige.. :P

Kjenner til det. Jeg har dog blitt frakjørt av en Golf! :lol: Men blant annet en Maserati Biturbo med en gammel kakse fikk smake på minikrutt i et lyskryss! Skal si det gamle gliset hans fikk en annen vinkel etterpå.

Kulest med anonym bil, heelt klart. Bodde i Drammen mens A3 enda var en ny og "hot" bil og hadde en turbo som var rimelig kvass. Min så helt original ut mens de andre var full og stylig og sugemotorer. Tror jeg gliste sammenhengende i et halvt år :)

Skrevet

Haha! ;) Det ER moro. Lurer på om jeg tar en 940 med 240 hester, automat og 90 kg bilstereo i bagasjen. Dvs at den veier nesten 2 tonn. Tror jeg må prøve meg!

Skrevet

Volvo går dårlig uansett nesten, så det gjør du lett.

Havna på siden av en v70r awd med to seriøst tjukke rør ut bak for ikke så lenge siden, så går ut fra at den var chippa og hadde over 300hk. De to i bilen glodde såpass at de må ha trodd jeg hadde downs ellerno mens det enda var rødt lys, men så den ikke i speilet når jeg hadde dratt ut tredje.. :D

Skrevet
En kompis kjører 330 med 316 badge på, er det noen her som gjør slikt:P?

Tja, Ivrig86 har jo M3 med kompressor der det står "318 on steriods" eller noe bakpå, litt tøft :P

RIP Carroll Shelby ja.. :(

Skrevet

Bekjent har 520 bak på 540'n... Selv så eier jeg gammal w202 c180 fra mine 18 års dager. Første bil og greier. Nå skal den riktig ikke ha skilter i fremtiden, da det kommer en 55amg motor med presse opp i den. Men c180 beholdes bak på ;)

Skrevet

Kult å leke litt med folk på motorveien om man har på logo fra mindre bil. Bare ligge å akkurat passere hver gang, og så smelle bånn gass om den andre drar på :)

Skrevet
det beste må vell være å ha en skikkelig ratlook og shit of piece karosseri (på overflaten) å se ut som en skikkelig sliten bil, mens under er den helt ny og sprek!

Hehe, akkruat slik S4'en min var det! :) Morsom bil som kjørte fra ALT som prøvde seg :D

bzlaow6cj2i8icj0ztm1_thumb.jpg

Skrevet
det beste må vell være å ha en skikkelig ratlook og shit of piece karosseri (på overflaten) å se ut som en skikkelig sliten bil, mens under er den helt ny og sprek!

Uenig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...