Lars89 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 hva syns folk om denne bakpotta. er kun en jeg skal ha[ Bilde ] Pen den potta der Er Gunnar (admin) som prøver å rette opp i en feil med bildevisninga i IE
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Å bytte xenonpæra på E90en var ikke enkelt gitt. Bilen måtte opp i løftebukk, av med hjulet, demontere hele innerskjermen og av med enda et lite lokk Var så mye lettere før i tida, på E34en min så er det gjort på 3 minutter
Kennethe34 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Haha, jeg ble ringt opp av tv norge i kveld med forespørsel om å delta i et norsk reality program. Ble noe overrasket da jeg ikke har meldt meg på noen ting, men de hadde blitt tipset av noen og headhunta meg Spesielt Kult! Hvilket program da?
wicky124 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Å bytte xenonpæra på E90en var ikke enkelt gitt. Bilen måtte opp i løftebukk, av med hjulet, demontere hele innerskjermen og av med enda et lite lokk Var så mye lettere før i tida, på E34en min så er det gjort på 3 minutter tok meg 4min å gjøre det på e65... det var digg as..
Yngvejos Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Å bytte xenonpæra på E90en var ikke enkelt gitt. Bilen måtte opp i løftebukk, av med hjulet, demontere hele innerskjermen og av med enda et lite lokk Var så mye lettere før i tida, på E34en min så er det gjort på 3 minutter Ifølge manualen skal man svinge hjulet til siden og fjerne en luke innerskjemen for å komme til å bytte pære. Hadde du ikke denne luken på din bil?
Kennethe34 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Å bytte xenonpæra på E90en var ikke enkelt gitt. Bilen måtte opp i løftebukk, av med hjulet, demontere hele innerskjermen og av med enda et lite lokk Var så mye lettere før i tida, på E34en min så er det gjort på 3 minutter Ifølge manualen skal man svinge hjulet til siden og fjerne en luke innerskjemen for å komme til å bytte pære. Hadde du ikke denne luken på din bil? Om husken min stemmer er det kun blinklyspæra du kommer til via den luka. Er du slangemann er det nok ingen problem å ta xenonpæra via den luka
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Ifølge manualen skal man svinge hjulet til siden og fjerne en luke innerskjemen for å komme til å bytte pære. Hadde du ikke denne luken på din bil? Jo hadde den luken i innerskjermen, men selve lokket til "lyktehuset" får jeg ikke opp da innerskjermen var i veien. Den åpningen i innerskjemen gjorde bare havparten av det innerste lokket synlig, dessuten så er det utrolig knotete å komme ordentlig til uten å ta av dekket. Beste løsninga var å ta bilen opp i bukken til en kompis å ta av hele hjulet
Jordfræsar Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Haha, jeg ble ringt opp av tv norge i kveld med forespørsel om å delta i et norsk reality program. Ble noe overrasket da jeg ikke har meldt meg på noen ting, men de hadde blitt tipset av noen og headhunta meg Spesielt Kult! Hvilket program da? Neste års paradise?
Anders92 Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Hva kan jeg ta for et e36 325 coupe karosseri med helbur, glassfiber fangere, glassfiber forskjermer, glassfiber bakskjermer, glassfiber skjørt, glassfiber bakluke og glassfiber panser. Med forstilling og bakstilling "karosseri på hjul". Er nylakkert. Må sveise opp traversfestene bak, men det må jo uansett endres på banebil. Noen ide?
Tzunami Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Tror eiern er takknemlig for buret ja! http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 821874.ece
ls44mm Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Og ennå så nekter de bila med bur! Grunnen; man får "falsk" sikkerhet følelse og dermen kjører fortere!! Fader, er jo liv spart om det går gærnt!!! Latterlig å nekte bur i bila som har litt mere effekt enn vanlig 2 liter traktor som 90% av norsk befolkning har!
Tzunami Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Helt enig! burde ikke vært noe de kunne nekte folk, det er tross alt snakk om sikkerhet!! f30 stv er forresten lansert: http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=39441
wicky124 Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Litt morro at dem lanserer nye modeller i friske farger...rødt er kult!
Dirty Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Og ennå så nekter de bila med bur! Grunnen; man får "falsk" sikkerhet følelse og dermen kjører fortere!! Fader, er jo liv spart om det går gærnt!!! Latterlig å nekte bur i bila som har litt mere effekt enn vanlig 2 liter traktor som 90% av norsk befolkning har! Så hvis du går på taket og buret er helt vridd så du kommer deg ikke ut, det begynner å brenne hva gjør du da? eller at når du først ryker ut slår du hodet i buret og besvimer, så tar bilen fyr? Bur har ingenting i en vanlig registert bil å gjøre jaja jeg vet jeg har godkjent bur i min
Anbefalte innlegg