DannyRS Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Den er vel opp ned Det skal jeg nok klare å leve med
Anders92 Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Feil innstilling. De har en SYKDOM, og kan ikke noe for det. Det er da faen ikke pakk for det. Diagnose. Sykdom er for eksempel influensa osv. Men Asperger er da ikke noe unnskyldning for å klikke. Man er ikke helt ukontrollert selv om man har den diagnosen. For det meste preger denne diagnosen muligheten til å sette seg inn i sosiale emner osv, men kan også være til dels likt som AD/HD med tanke på at de kan ha "litt" enklere for å tippe over. De fleste blir jo "sykere" av å bli stempla med diagnosen, enn de blir av selve diagnosen før det er utredet.
Jørgen Lie Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Ingen navn nevnt, ingen arbeidsplass nevnt, ingen skade skjedd. Enig! Sånne folk som bare helt plutselig klikker og går bananas skulle ikke fått lov til å gå ute blandt folk, og i allfall vært nekta adgang til diverse steder. Vi har opplevd noe liknende på jobb vi også, og da ender det enten med at vi legger oss flate og gjør så godt vi kan eller rett og slett jekker vedkommende kraftig ned. Jeg foretrekker sistnevnte da slikt pakk ikke er noe å ha med å gjøre likevel. Hva faen er det du sitter og skriver? Du kan seriøst ikke mene det her? Hva er din løsning, stue de bort i et bur bare fordi de er født med en spesiell sykdom og ikke klarer å kontrollere utbruddene sine? Eller skal vi kanskje legge til rette litt verna bedrifter, så de kan få jobbe å gjøre noe nytte for seg de og? Jeg tror det er viktig å prøve og lage et samfunn som de kan få jobbe og føle seg verdsatt, fremfor å stue de bort så de føler seg enda mer annerledes enn oss andre. Du min mann, bør gå i deg selv. Kunne ikke vært mer enig, scoot!!! Disse menneskene skal faktisk ha en plass i samfunnet de også.. At det blir tilrettelagt for at enkelte kan jobbe, er nok bare positivt. Men selvfølgelig er det kjedelig når sånne situasjoner oppstår.. Kanskje ikke vedkommende en gang var klar over hva han gjorde.. Håper det ordner seg i alle fall
Mattae Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 noen som vet om dtc(antispinn skrens greiene) på e90 fungerer ved hjelp av kun brems eller kutter motoren og? evnt hva gjør den når den er halveis skrudd av. (bare et trykk uten holde knappen inne)
Hansh Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Noen som vet å ta saken i egne hender ihvertfall:http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Her-fa ... 04105.html Og knut_olestad: Flott arbeid å bidra til at de med et litt vanskeligere utgangspunkt også får bidra etter beste evne! er jo volvomannen sin feil.. han kommer bakfra, da skal han tilpasse seg de foran! kjempeflott knut_olestad! Uansett hvem sin feil det er så er det ikke tvil om at han tar saken i egne hender! Forstod det slik at ulykken hadde skjedd før vitnene så dem, og om det er tilfelle så kan det virke som han i Golfen har prøvd å stikke av etterpå.
Anders92 Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Hva synes dere om 7500,- for et ubrukt turbokit til M50? Eier påstår at det ikke er kinakit, men det tviler jeg sterkt på. Er prisen grei, eller er det for dyrt? Skal være komplett. Har ligget stille i 2-3 år.
S.Hafsmo Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 22k for å transportere et 10m3's flyttelass 60 mil nordover fra Trondheim. Tror jeg skal begynne i flyttebransjen. 2-3 slike turer så har man jo råd til lett-lastebillappen og stor, stor henger..
oddis Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Hva synes dere om 7500,- for et ubrukt turbokit til M50? Eier påstår at det ikke er kinakit, men det tviler jeg sterkt på. Er prisen grei, eller er det for dyrt? Skal være komplett. Har ligget stille i 2-3 år. Legg ut bilde av hva han selger så skal jeg gi deg et svar.
fish Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Hva heter den svenske siden som har en del tips om de forskjellige modellene når man skal kjøpe bruktbil?
Fredrik Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Tenker du på BMW?... http://www.autopower.se ... "Begagnatguiden"...
scoot Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 22k for å transportere et 10m3's flyttelass 60 mil nordover fra Trondheim. Tror jeg skal begynne i flyttebransjen. 2-3 slike turer så har man jo råd til lett-lastebillappen og stor, stor henger.. Jeg er i feil bransje
haakon85 Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Herregud! Jeg ler så jeg griner! http://www.dagbladet.no/2012/05/14/nyheter/innenriks/smugling/tollvesenet/21591732/
Jordfræsar Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Faen som jeg hater posten. De klarer nok en gang å ødelegge en vare under transport. Hva faen gjør de på jobb egentlig. Må de brenne i helvete!
Anbefalte innlegg