Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

The same old story. Krangling/drittkasting som det vi har sett på de siste sidene fører ikke til noe fornuftig. Jada... jeg vet at jeg absolutt har svin på skogen i denne sammenhengen, men man lærer så lenge man lever. Man kan ikke vinne en krangel/diskusjon på nettet... heller ikke med sakelige argumenter hvis motparten ikke vil gi seg. Ergo tar man diskusjonene på PM eller andre steder og jeg kan i den sammenhengen opplyse at Wicky faktisk er både hyggelig og grei. Om ikke dette var dagens overraskelse så vet ikke jeg... 8)

Skrevet

I dag stod jeg opp en time før jeg skal kjøre mot skolen - behold my new record.

I TILLEGG så er det to episoder Step by Step på Tvnorge! Oh JOY :D

Skrevet

Lyst til å ta deg en tur til oslo snart? Så skal jeg vise deg kebab-biler! du trenger virkelig å få deg en oppvekker om hva som er "kebab" og ikke..! Innlegget ditt er like patetiskt som det innlegget med fyren som hadde en eller annen form for syndrom.. og du mente de burde låses inne?!

Du jeg er i Oslo stadig jeg, senest for noen uker siden så jeg har nok gjort meg opp ett inntrykk allerede. Om du synes innlegget var patetisk er greit nok, bryr meg liksom ikke så mye om det som kommer fra deg akkurat. Folk som er til fare for andre og seg selv bør ikke gå fritt, samme om de er psykiske eller annet. Finnes lukkede avdelinger for sånt og det burde du også tidvis vurdere :wink:

Godt jeg har Yokohama Advan Sport...4 av dem kosta vel mer enn hele merca di tror jeg...

Ja så det er vel derfor du selger den, eller kona di som selger den riktig nok. Med ditt navn på annonsen så hadde du aldri fått solgt den bilen

At jeg velger å selge en bil får vel være opp til meg?! Hvorfor er det viktig at navnet er kona sitt? hennes brukerprofil på finn som ble brukt når annonsen ble laget i oktober ifjor... Så jeg fortsatte bare på den profilen og bilen ble dermed lagt ut med hennes navn. At du til stadighet henger deg opp i dette viser bare hvor smålig du er.

He he, du gidder ikke engang opprette en salgsprofil for en bil du vil ha 250.000 for?

Det er vel heller det at en bil som er eid av Linda er litt mer "spiselig" for norske kjøpere :lol::lol:

Bare vær ærlig om det Wicky, istedetfor å ro til fiskeskjær så vannspruten står over ripa :lol:

Skrevet
The same old story. Krangling/drittkasting som det vi har sett på de siste sidene fører ikke til noe fornuftig. Jada... jeg vet at jeg absolutt har svin på skogen i denne sammenhengen, men man lærer så lenge man lever. Man kan ikke vinne en krangel/diskusjon på nettet... heller ikke med sakelige argumenter hvis motparten ikke vil gi seg. Ergo tar man diskusjonene på PM eller andre steder og jeg kan i den sammenhengen opplyse at Wicky faktisk er både hyggelig og grei. Om ikke dette var dagens overraskelse så vet ikke jeg... 8)

Fredrik, dette begynte med drittkasting fra Wickys sin side - når han hevder at det handler om å vise frem mest mulig penger og status for oss vestkantgutter. Sjelden har vel en større elefant snubla rundt inni et lite glass-skafott.

Wicky er vel den personen her på forumet som i størst grad prøver å vise seg frem med "feit" bil.

At han blir hårsår når man påpeker dette får stå for hans regning.

Man kan ikke fornærme en hel bydel og ikke forvente å få noe i retur.

Skrevet

Da sitter jeg på Horten Moss ferja på vei til ett oppdrag i ski :)så hvis

Noen møter på en alpina hvit e92 er det bare å hilse :D

Ha en fin mandags morgen krangle fanter :D

Skrevet

Fredrik, dette begynte med drittkasting fra Wicky sin side - når han hevder at det handler om å vise frem mest mulig penger og status for oss vestkantgutter. Sjelden har vel en større elefant snubla rundt inni et lite glass-skafott.

Wicky er vel den personen her på forumet som i størst grad prøver å vise seg frem med "feit" bil.

xxx

Skrevet

Da sitter man på jobben igjen da, etter 4 dager fri, har vært godt med langhelg! og så er det sørenmeg langhelg rett rundt hjørnet igjen! :D

Skrevet

Fredrik, dette begynte med drittkasting fra Wickys sin side - når han hevder at det handler om å vise frem mest mulig penger og status for oss vestkantgutter. Sjelden har vel en større elefant snubla rundt inni et lite glass-skafott.

Mitt innlegg skal ikke forstås som et partsinnlegg (jeg ønsker ikke å være en del av diskusjonen). Innlegget var kun ment som en reflekterende anekdote. Jeg vet ikke hvorfor Wicky velger den konfronterende tonen han ofte gjør i diskusjonene, men jeg vet nå at han kan være ganske hyggelig privat og det er en ny og kjekk opplevelse for meg. Stridsøksen er derfor begravet for min del i relasjon til Wicky og dette burde være godt nytt for forumet.

Når dette er nevt er jeg neppe spesielt mye mer enig i det Wicky skriver i forumet enn tidligere. Jeg har imidlertid erkjent at krangling i forumet ikke fører til noe positivt og i den sammenhengen også snakket litt med Wicky privat. Vi fikk rettet ut noen tråder og satte en strek. I denne prosessen fant vi ut at vi godt kan være hyggelige mot hverandre selv om vi ikke alltid er enige. Wicky har noen erfaringer som jeg ikke har og visa versa. Dette kan vi helt klart bruke mer konstruktivt enn tidligere. Gjensidig respekt er veien frem... :)

Skrevet
Det er jeg enig i. Han snakker mye piss, men er forøvrig en hyggelig liten mann.

Litt uenighet får man tåle.

Er vel du som er full av piss, eneste du gjør er å fyre opp under alle uenigheter. Slett navnet mitt i innlegget ditt, så skal jeg sette en strek....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...