Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, er det så forskjell at hvis man blir stoppet med 325 i en 320-reg E30 at det kan by på problemer?

Skrevet

Med mindre du møter på en som virkelig kan sakene tror jeg ikke det vil bli lagt merke til uten videre. Såfremt man ikke begynner å lete opp nummer så klart.

Skrevet

Er nok svært få tjenestemenn som vet hva som er forskjell, men siden det er E30 blir man vel kalt inn uansett :roll:

Skrevet

Var nok det jeg tenkte meg. Så lenge det sto sekser i originalt tror jeg det går bra. Er det noe man bør tenkte på når man vurderer 320 som har 325 motor? Noen ekstra ting jeg bør tenke på ved eventuelt kjøp?

Skrevet

Den er vel blitt herja og skrudd en del på, tenker jeg? Så man bør jo gå over den nøye, som man alltid må når man skal handle BMW :P

Skrevet

Det kan jeg ikke vite når jeg ikke har sett på den enda, men den så veldig fin ut på bildene. 85 mod 325 med manuell kasse. Svart sport skinn og effektanlegg. 2 dørs. Karen forlanger 40k, men tipper han kan gå ned til 35.

Skrevet
Takk for oppklarende svar Yngve. Kanskje det blir E30 på meg :D

1+ det e rått....

Meget :D

Kom på jobb og fant kake på pulten :)

Så kom søte Michelle med hjemmelaga eplekake til meg, hva skjer liksom? :D

Skrevet

Ikke brukt ordet pakkiser. siste advarsel :) Jeg synes ikke janteloven er fremtredende her på forumet. Alle liker biler, alle liker hverandre, ett fåtall tolererer deg og erebus. synd at dere har startet en krig mot meg...

Men hey...siden du allerede har sett annonsen min, ta så ring meg neste gang du er i oslo så skal vi se hvor mye du liker å kødde face2face? skal love deg at pipa di får en helt annen lyd.. At du er skeptisk til innvandrere synes jeg er en god greie for din egen beskyttelse... ikke alle som tåler å få slengt dritt mot seg..verken på nett eller in real life..

Du jeg sier Pakkis så mye jeg vil, her i Norge er det yttringsfrihet. Du får heller gi beskjed til moderator så får han igjen gi meg advarsel, jeg mottar ikke noen advarsel fra en nisse som deg altså. Du har dessverre null respekt fra meg iallfall... :roll:

Jeg har ikke for vane å kødde med folk face 2 face men for så si det sånn så er du ikke akkurat skummel selv om du vil framstå som en tøfing. Jeg har sett Facebook profilen din og bildene der vitner ikke om noen person man skal frykte i særlig grad :) Jeg stopper her og biter heller i meg alt det andre pisspratet ditt, så lenge det kommer fra deg så er det ikke noe å bry seg om

Menmen, nok stridigheter!

Fikk beskjed fra Bavaria at interiørlistene mine var kommet. Blir artig å få de på plass :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...