Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du var ute og cruisa med e28'en istad, perfekt vær idag. Det bar rett hjem og prøve å finne seg ny BMW :P Ikke samme sjarmen i en sliten Rover 600 desverre :/

Skrevet
Så du var ute og cruisa med e28'en istad, perfekt vær idag. Det bar rett hjem og prøve å finne seg ny BMW :P Ikke samme sjarmen i en sliten Rover 600 desverre :/

Tullball, Rover 600 er flott bil det om du spørr Hyacint :lol:

keepingupappearances_l.jpg

Er det forresten noen fine steder å kjøre om man vil cruise litt uten å stå fast i kø over alt? Ut mot Vigra er kanskje et greit alternativ?

Skrevet

Nå i 4-5 tiden er det vell antydninger til kø overalt. Er jo fint å cruise sentrum, ta en softis på Stuen (Hurtigbåtkaien). Ut mot Vigra er det vell også ganske greit. Sulesund kanskje? Har ærlig talt ikke cruiset allverden i Ålesundsområdet :P

Skrevet
Fredrik! Skulle du noensinne det neste året vurdere å selge din E34 så send meg en PM a:-) lyst på en 34 med litt mer utstyr hvis jeg eventuelt skal bytte bil:-)

Skal legge meg det på minnet, men tror ikke vi kommer til å selge den med det første. Den har vist seg å være en glimrende og trofast nummertobil som både jeg og dama er blitt veldig glade i :)

[ Bilde ]

Haha, hærlig :D Husker jeg alltid så på det der sammen med mormor når jeg var mindre :)

Skrevet

For et nydelig vær som sagt :D Og det blir bedre ved at jeg mest sannsynlig har fått jobb som klargjører hos Ford. Det er ikke feil. Får se hva svaret blir imorgen. De fant meg interessant, så det er jo morro å skille seg ut blandt såpass mange søkere :D

Skrevet
Fredrik: Enig. Er veldig svak for E46 facelift coupé!

Marius2002: Er det håpløst å lære seg skateboard i en alder av 27? Har sett så mye på Rob Dyrdek sine programmer at jeg har veldig lyst til å prøve. Samtidig er jeg gammel nok til å tenke konsekvenser av alt og er småredd for å tryne stygt (takk, YouTube)! Noen nybegynner tips? Kan vel begynne med hvilken som helst billigbrett fra sportssjappene, eller finnes det forskjellige typer? Jeg skal bytte gulv i leiligheten jeg har kjøpt så tenkte i grunn å fjerne teppene og øve meg innedørs på den gamle parketten, hehe :)

E46 coupe er fin, og jeg har også fått skikkelig sansen for pene e36 coupeer igjen i det siste! Et billig og morsomt alternativ!

Jeg testet longboard for første gang på lørdag. (testet sist skateboard på barneskolen og er nå 34...) En må faktisk ha litt balanse, og det er ikke bare bare å stå med et bein på planken og sparke med det andre. Bremsingen er om mulig enda verre :)

Og ang. kranglingen: Fredrik og Erebus: Kutt ut.

Skrevet

Nåvel, noen her inne som er eksperter på vibrasjon i E34?

Forstillinga = helt ny - i dag monterte jeg nyoverhalede calipere, pussa og rengjorde alt, smørte opp, nye Febi bremseskiver. Alikevel opplever jeg en svak vibrasjon i 100km/t og oppover.

Lurer på om jeg må bevege min oppmerksomhet mot drivlinje/bakre del av bilen jeg : p

Skrevet
:angry: Da har noen drittsekker stjålet skiltene mine, se opp for BR 84485 i Oslo fremover........

Meld ifra med engang...de blir vel mest sannsynlig brukt til å fylle bensin..

Skrevet

Apropo Rover, denne her holdt til der jeg bodde før(den som er annonsert), da jeg var liten var jeg svært fascinert av motorlyden i denne vogna! V8 med silkemyk og god gange :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34933749

Skrevet
Rister det i rattet? Om ikke så er det vel som regel bakfra..

Rister ikke i rattet overhodet! Bare i chassiet. Skal sies at bilen ble mye bedre med powerflex foran, så jeg har definitivt hatt vibrasjon forfra. Men nå begynner jeg å lure på om dette er bakbremsene eller noe.

Skal dra ned diffen for å bytte diff-oppheng snart, regner med å bytte både mellomaksel-lageret og hardyskiva. Noe jeg bør se etter bak?

Storforingene ( traversforingene ) er ikke et år gamle engang, og har bestilt meg noen en tweak som gjør disse mye stivere enn originalt ( http://www.racingking.ca/e34e32-perform ... -p-57.html ).

Montro om jeg bør overhale calipre bak, samt bytte bremsedritten, har jo litt dårlig håndbrekk fra før ](*,)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...