carburetion Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Nåvel, noen her inne som er eksperter på vibrasjon i E34? Forstillinga = helt ny - i dag monterte jeg nyoverhalede calipere, pussa og rengjorde alt, smørte opp, nye Febi bremseskiver. Alikevel opplever jeg en svak vibrasjon i 100km/t og oppover. Lurer på om jeg må bevege min oppmerksomhet mot drivlinje/bakre del av bilen jeg : p Kast i felger ? prøv noken andre felger / dekk
Kjennern Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Noen som vet om noen som shiner bil ganske rimelig? Trenger en polering og kanskje innvendig rens av bilen. Er så dårlig på polering at det er like greit å sette det bort for et bra resultat + at jeg er litt lat Bør være i Oslo/Akershus.
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Nåvel, noen her inne som er eksperter på vibrasjon i E34? Forstillinga = helt ny - i dag monterte jeg nyoverhalede calipere, pussa og rengjorde alt, smørte opp, nye Febi bremseskiver. Alikevel opplever jeg en svak vibrasjon i 100km/t og oppover. Lurer på om jeg må bevege min oppmerksomhet mot drivlinje/bakre del av bilen jeg : p Kast i felger ? prøv noken andre felger / dekk Den har vært sånn med alle 3 felgsetta, men jeg vet den ene bakfelgen har en bulk. Men den er balansert. Da bør det vel riste ved normal kjøring? Har kun vibrasjon ved brems:(
Jordfræsar Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Noen som vet om noen som shiner bil ganske rimelig? Trenger en polering og kanskje innvendig rens av bilen.Er så dårlig på polering at det er like greit å sette det bort for et bra resultat + at jeg er litt lat Bør være i Oslo/Akershus. http://www.dcn.no og lag deg en bruker. Post et ønske i riktig tråd og du vil få mange flinke å velge mellom Anbefales! I denne tråden: http://www.detailersclub.no/forum/forum ... s-utfoert/
Kjennern Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Har hatt de 2 siste bilene hos BernhardB her inne, utrolig bra resultat og er verdt det. Men trenger ikke en full shine på en måte nå. Og det koster litt å bruke han. Skal sjekke de linkene, takker
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hvem her fra Østfold var det som kjørte V50 igjen? Klarer jeg meg med den svakeste 2,4 bensinmotoren på 140 hester og automat? http://www.dinside.no/104769/motor-og-kjoreegenskaper Ser jo greit ut i følge denne testen...
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hvem her fra Østfold var det som kjørte V50 igjen?Klarer jeg meg med den svakeste 2,4 bensinmotoren på 140 hester og automat? http://www.dinside.no/104769/motor-og-kjoreegenskaper Ser jo greit ut i følge denne testen... Du mener vel ikke Kjexx eller hva han het, tror han har en 2,0D med 136 hester. Volvo ja, jeg liker absolutt Volvo Ville selv heller gått for en V70 med en småsint turbo, mye bedre å kjøre og bedre kvalitiet. Skulle jeg hatt Volvo så ville jeg hatt en Svensk-produsert en og ikke Belgisk
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Bedre å kjøre? Kjørt V50 før jeg, den er jo helvetes god å kjøre. Er vel heller ikke noe som tilsier at V70 har bedre kvalitet enn V50. Dessuten er det femmer i 2,4 bensin, med deilig lydbilde.
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fordi jeg har to? E30 og 2002. Klarer meg med det! BMW er dyrt.
carburetion Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Nåvel, noen her inne som er eksperter på vibrasjon i E34? Forstillinga = helt ny - i dag monterte jeg nyoverhalede calipere, pussa og rengjorde alt, smørte opp, nye Febi bremseskiver. Alikevel opplever jeg en svak vibrasjon i 100km/t og oppover. Lurer på om jeg må bevege min oppmerksomhet mot drivlinje/bakre del av bilen jeg : p Kast i felger ? prøv noken andre felger / dekk Den har vært sånn med alle 3 felgsetta, men jeg vet den ene bakfelgen har en bulk. Men den er balansert. Da bør det vel riste ved normal kjøring? Har kun vibrasjon ved brems:( - Viss du trur du har kast ved brems så bremser du sakte ned ein bratt bakke. så seint at bilen nesten stopper. Viss det ikkje er masse kast i skeva så skal bilen trille jevnt og seint nedover. Viss det er kast i skiva så vill det vera eit punkt på skiva der du merker at bilen bremser seg sjølv, - Kontrollere kast i skivene med måleur, er nok den beste måten for å sjekka kast. Kontroller også med måleur i hjul-navet Du kan festa sveise tenger på bremseslangane for å koble ut fremre eller bakre bremsekrets. ikkje så bra for bremseslangane, men er morro viss du skal legge igjen gummi.
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fordi jeg har to? E30 og 2002. Klarer meg med det! BMW er dyrt. Det er 2.4 bensin femmern til volvoen og. Mormora til kjerringa har en slik ( automat dog ), den har vi fortsatt ikke klart å få et forbruk under litern i byen, småfeil hele tiden. Så jeg er lei for å skuffe deg, men jeg tror ikke det er stor forskjell i pris når det gjelder å holde i stand en E46 mot en V50. BMW har forresten mye billigere deler enn det du klarer å få tak i til en V50. Takk for tips carburetion!
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 BMW er dyrt. BMW skal koste litt, det er det som gjør det til de gode bilene de er
Anbefalte innlegg