316 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Noen nye innspill på Volvo V50 2,4 bensin automat i dag eller?
Julianv Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Noen nye innspill på Volvo V50 2,4 bensin automat i dag eller? Jeg har ikke hørt noe negativt om 2.4 bensin enda, utenom her i tulletråden. Dog sliter diesel-motorene til Volvo med mye, som alle andre merker sine dieseler sliter med egentlig.. Volvo er jo som oftest veldig gode biler, dog veldig dyre delepriser samt ganske dyre å vedlikeholde. Kompisen min kjører C30 D5, og en vanlig service på den kostet 5800kr med 33% rabatt
316 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/05/22/nyhe ... /21721054/ E34 ja, hehehehe! Sparer vist mye på å reise til Sverige... ! Er denne bilen det er snakk om http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34985317
Shattered Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Tatt rusta her. Dilemmaet mitt nå er: lakke listene (alle sammen) i samme farge som bilen? (Cosmoschwartz).[ Bilde ] Noen meninger?
Julianv Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 316: Så ut som en fin bil det der! billig var den også egentlig Jeg sier go
scoot Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Slikt eksemplar man vil ha! Bilen min ble importert i 2001, og hadde samme eier til jeg kjøpte den i fjor høst. Og man merker det, fordi den var så ubreskrivelig mye mindre ihjelskrudd enn de normalt sett er! Ja det er mye bedre å kjøpe en som er kjørt av godt voksene. Min ble også importert til landet i 2001 og hadde ett godt voksent ektepar som eiere fram til 2010 da han jeg kjøpte bilen av kjøpte den Samme med E90en! tidligere eiet av et godt voksent ektepar også er jeg heldigvis bare andre eier på bilen Jeg liker å være andre eier på bilene jeg har, både på E39en og A6en var jeg også andre eier. Det var veldig behagelig å dra og se på bil, når alt som er opplyst er fakta - og det ikke er uventet mye feil med bilen. Alt var som forklart, ordnet og klart, ikke noe problem. Vi unge er desverre for dårlige på den informative og papirdelen, jeg har derfor konsekvent ikke solgt BMW utenom bimmers. Både pga forståelse av det jeg sier er galt med bilen, og at de som kommer generelt kan noe om BMW og ikke begynner å syte over uvesentlige ting.
316 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 316: Så ut som en fin bil det der! billig var den også egentlig Jeg sier go Skal se, og prøve på fredag. V50 er definitivt ikke en stygg bil.
Fredrik Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Er denne bilen det er snakk om http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34985317 Jeg liker Volvo og V50, men siden det er automat med en relativt stor bensinmotor bør du sjekke forbruket ordentlig slik at du ikke får en overraskelse på den fronten. Forbruket er helt sikkert ikke on par med hva som er standarden idag. Bilen har også kjørt ganske langt. Dette behøver imidlertid ikke å være et problem, men sjekk at litt mer kostbare slitasjedeler som f.eks bærearmer/stag og støtdempere er skiftet eller er i god stand. Gå også grundig over bilen med tanke på rust (spesielt bremserørene) og alminnelige slitasjeskader. Lykke til...
316 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Skiver og klosser er byttet, står det. Da bør de også se etter bremserør, men takk for opplysningene Fredrik. Jeg skal passe på!
Shattered Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Tatt rusta her. Dilemmaet mitt nå er: lakke listene (alle sammen) i samme farge som bilen? (Cosmoschwartz).[ Bilde ] Ingen kommentarer?
scoot Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Oi den var jo forbaska billig! Ser jo ut som et godt kjøp det der, uavhengi av hvilke erfaringer man har med V50 kan man ikke nekte for at det der er mye bil for penga.
fish Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Tatt rusta her. Dilemmaet mitt nå er: lakke listene (alle sammen) i samme farge som bilen? (Cosmoschwartz).[ Bilde ] Ingen kommentarer? Ville ikke lakket i samme farge som bilen. Enten som det var eller folier i sånn carbonfolie. Tror kanskje du får sånn ferdig kuttet til bilen din.
Shattered Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Tatt rusta her. Dilemmaet mitt nå er: lakke listene (alle sammen) i samme farge som bilen? (Cosmoschwartz).[ Bilde ] Ingen kommentarer? Ville ikke lakket i samme farge som bilen. Enten som det var eller folier i sånn carbonfolie. Tror kanskje du får sånn ferdig kuttet til bilen din. Hvorfor ikke, blir det ikke noe fint?
316 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Oi den var jo forbaska billig! Ser jo ut som et godt kjøp det der, uavhengi av hvilke erfaringer man har med V50 kan man ikke nekte for at det der er mye bil for penga. Føler det samme selv. Siklet på en her i byen. Den er riktignok sort... Men med mørkere glass bakover og 19" Volvo R felger så er den jævli lekker! Ikke noe mindre lekker enn E46 i hvertfall.
Anbefalte innlegg