Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått 6 km i skogen i dag, med fiskeveska og stanga over ryggen... Fyyy søren så digg med det er med sommer. Holdt dog på å svette i HJEL!

Skrevet
Det er lovet knallblå himmel, sol og 25 grader ut uken her Århus. Nå er det sommer... :P

Holder på å krepere her med 26grader i skyggen og ikke en eneste shorts å bruke! Blir vel en liten handlerunde i morgen :P

Skrevet
I går tok jeg en kjøretur ca. kl. 20. Trafikken hadde gitt seg. Rulla vinduene helt ned. Fy faen så fantastisk det var... Fine med en 518i er at du kan bånne den helt ut uten å bryte fartsgrensa to ganger... Bare bra vær, mild vind i trynet, fine damer over alt, fin musikk. Max deilig :D

Cruisa i e23'n selv, der er det deilige at man ikke trenger i gire så mye! 10km\t og oppover i fjerdegir går som en drøm :)

Nice, nice... På vei til parken i går tyna jeg bilen litt (gatene var helt tomme, måtte jo leke) for all lyden den klarte å gi fra seg... Gadd ikke sette på musikken engang - vinden inne i coupéen og motorlyden var bare helt perfekt mtp stemningen :)

Nei faen, stikker ut igjen. Noen som er keen på å menges?

MÅ bare ta en kjøretur etter å ha skrevet innlegget over, hehe :)

Skrevet

Vi må ikke klage over varmen, vi går å syter hele vintern om at det er kaldt så når vi først får varme så må vi være glade for det :P Kan forøvrig leve med det klimaet vi har hatt det siste 8 måndene, snøen lå bare i drøye 2 uker (Og i de to ukene var det KALDT) Ellers så var det stort sett flere plussgrader resten av vintern :)

Skrevet
Vi må ikke klage over varmen, vi går å syter hele vintern om at det er kaldt så når vi først får varme så må vi være glade for det :P

Helt enig, men når det gjelder været er det lett å glemme det som har vært. Jeg sliter litt akkurat nå når det stadig er gode 28 grader i solen og rundt 24 i skyggen. Klokken er tross alt 19:30... :?

Skrevet

Digg at sommertemperaturene har kommet, men jeg merket at klimaanlegget sårt trenger ny gass. Den blåser bare inn samme kokvarme luften som er utenfor. Skal innom Vianor i morgen for påfyll, de har kampanje på AC-service og så fikk jeg litt rabatt på gassen. :D

Skrevet

Dagen i dag ble tilbrakt på sjøen, dura oppover fjorden i en 50-talls snekke med motoren på tomgang. Dudunkdudunk! Helt rått varmt og heelt vindstille! Blir ikke mer perfekt!

Skrevet
vet mange har spurt om det før, det me å bygge om en bil som ikke har klima til en som har, men er det noen som har gjort det, eller kjenne en som har gjort det? så er jeg veldig villig til å få pratet med han:) må jo være noen der ute som har gjort det?

Er ett par firmaer som bygger om her i oslo..en av dem monterer helt "original" klima, at de tar deler fra en lik bil med klima og flytter over alt til din bil, også er det ett som monterer sine egne løsninger med uoriginale deler... begge firmaene tror jeg tok rundt 7-10k for jobben..

Skrevet
vet mange har spurt om det før, det me å bygge om en bil som ikke har klima til en som har, men er det noen som har gjort det, eller kjenne en som har gjort det? så er jeg veldig villig til å få pratet med han:) må jo være noen der ute som har gjort det?

Er ett par firmaer som bygger om her i oslo..en av dem monterer helt "original" klima, at de tar deler fra en lik bil med klima og flytter over alt til din bil, også er det ett som monterer sine egne løsninger med uoriginale deler... begge firmaene tror jeg tok rundt 7-10k for jobben..

åh, det kosta litt da:P blir delebil over sommeren, så har vell forsåvidt alle delene da :P tenketenke, kan jo sikkert være mulig å få det til sjøl me da :?:

Skrevet

ja om du kan skru så går det nok an å flytte over ting..men veldig mye rør som skal monteres da...

Digg i oslo akkurat nå som alle sier.. jaggen har ikke den beste ac kulda, så blir å kjøre med alle rutene nede ja... sjuern har iskald klima, kommer røyk ut av munnen når man puster :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...